۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ماجرای لو رفتن لباس یک دست اغتشاشگران +فیلم
کد خبر: ۲۷۰۲۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

ماجرای لو رفتن لباس یک دست اغتشاشگران +فیلم

علی صدری‌نیا در صفحه اینستاگرامش به ماجرای لو رفتن لباس یک دست اغتشاشگران پرداخت.

ماجرای لو رفتن لباس یک دست اغتشاشگران +فیلم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،علی صدری‌نیا کارگردان مجموعه طنز سیاسی دکتر سلام، دو روز پیش با انتشار کلیپی در صفحه اینستاگرام خود پرده از یک واقعیتی برداشت. پرده از ماجرای لیدرهای اغتشاشگران با لباس‌های یک‌دست در شهرهای مختلف برداشت که به صورتی کاملا هماهنگ شده به مدیریت میدانی آشوب‌ها می‌پرداختند.

در یکی از شهرها لیدر آشوبگران با لباس کلاهدار طوسی رنگ و در حالی که با کمک ماسک صورت خود را پوشانده بود به سمت مرکز میدان رفته و گویی که نیروهایی غیرایرانی موفق به‌اشغال شهر شده‌اند، پرچم ایران را پایین می‌کشد.  


در تهران نیز مواردی مشابه این موضوع دیده شده است. در تصاویر ضبط شده فردی که دقیقا به همان شکل لباس پوشیده با سنگی در دست به سمت ایستگاه بی‌آرتی رفته و اقدام به شکستن شیشه‌های ایستگاه اتوبوس می‌کند. در دیگر تصاویر مربوط به تهران نیز شخصی با همین طرز لباس از میان افراد به سمت نرده‌های وسط خیابان رفته و با تکان دادن آن بقیه را به این کار ترغیب می‌کند تا اینکه این موانع آهنی میان دو لاین خیابان را ساقط کنند.


تصاویر ضبط شده از مرکز استان گیلان نیز گویای آن است که در میان اغتشاشگران این شهر نیز دو نفر با همین ترتیب به چشم می‌خورند. در تصاویر ضبط شده از اصفهان نیز چندین فرد با این فرم لباس در میان اغتشاشگران به چشم می‌خورند. همچنین در تصاویر مربوط به زنجان نیز فردی که به مدیریت میدانی اغتشاش می‌پردازد با این نوع لباس دیده می‌شود.

براساس این گزارش، این بار نیز علی صدری نیا در صفحه اینستاگرام خود در مطلبی با عنوان " واکنش سایت سلطنت‌طلب به خبر دیروز در مورد لباسهای یکدست و هماهنگ لیدرهای اغتشاشات در شهرهای مختلف" از دستپاچگی سایت‌های ضد انقلاب خبر داد که به عوامل خود اخطار فوری دادند که رنگ لباس لو رفت. سپس در این خبر دستورالعمل جدیدی را برای اغتشاشگران اعلام می‌کند.





انتهای پیام/1404
منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان