۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ستاد بازی‌های پاراآسیایی در قزوین راه اندازی شد
کد خبر: ۲۶۹۵۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۷ ساعت: ۱۲:۳۷ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

ستاد بازی‌های پاراآسیایی در قزوین راه اندازی شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از راه اندازی ستاد بازی‌های پارا آسیایی در قزوین خبرداد.

ستاد بازی‌های پاراآسیایی در قزوین راه اندازی شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی استان را در ادامه می‌خوانید:

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در مراسم تجلیل از محمد رضا رجبی وزنه بردار شایسته استان و دارنده مدال طلای رقابت‌های پاراآسیایی امارات گفت: با راه اندازی ستادبازی‌های پارا آسیایی زمینه شناسایی و حضور ورزشکاران بیشتری را در مسابقات آسیایی معلولان فراهم می‌کنیم.

علایی مقدم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اذعان کرد: در استان قزوین معلولان در حوزه ورزش هم توانمندی بالایی دارند که باید بستر شکوفایی آنها را مهیا کنیم.

وی اضافه کرد: با این همه ظرفیت در ورزش قهرمانی معلولان متاسفانه فقط ۴ نفر در مسابقات پاراآسیایی شرکت کرده اند که این ظرفیت با کمک حامی مالی می‌تواند تا ۲۰ نفر افزایش یابد و شانس مدال آوری را بیشتر کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه کانون معلولان توانا همانگونه که در عرصه های مختلف توانسته موفقیتهای ارزشمندی کسب کند در عرصه ورزش هم حرف زیادی برای گفتن دارد و می تواند ورزشکاران زیادی را تحت پوشش قرار داده و بستر حضور آنها را در مسابقات پارا آسیایی مهیا کند.

وی اضافه کرد: با وجود ظرفیت‌های ورزشی معلولان در استان قزوین ستاد بازی‌های پارا آسیایی را راه اندازی کرده ایم تا ساماندهی ورزشکاران بسرعت صورت گیرد و با حضور آقای موسوی رئیس هیئت مدیره کانون امیدواریم استعدادهای ورزشی معلولان را شناسایی کرده و مورد حمایت قرار دهیم.

رقابت‌های رالی شهری جام وحدت با شناخت برترین‌ها در قزوین به پایان رسید

در رقابت‌های رالی شهری جام وحدت قزوین ۶۵ خودرو از استان‌های اصفهان، همدان، تهران، قزوین و البرز در دو کلاس همگانی و حرفه ای در مسیر شهر قزوین با هم رقابت کردند.

در کلاس حرفه ای تیم سعید احمد پور و عباس قیصر از استان البرز اول شد، رضا نانکلی و مسعود زندیان از قزوین دوم شدند و علی اکبر و حسین فیض پور هم سوم شدند.

در کلاس همگانی ترکیب هم رانندگان قزوینی عناوین برتر را کسب کردند که مریم و روشنک فرمانی انوشه اول شدند، مجتبی و مونا ایثاری دوم شدند و سعیده و سپیده گلابگیرها هم سوم شدند.

نفرات برتر تیم ووشو ساندای نوجوانان و جوانان استان قزوین مشخص شد

در پایان رقابت‌های ووشو قهرمانی استان بمنظور شناخت نفرات برتر جهت حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی؛ چهره نفرات برتر رده‌های سنی مختلف؛ مشخص شد.

در پایان این رقابت‌ها؛ آرین افراز ملک رودی، علیرضا ادیب ویژه، محمد رضا سلطانیان، محمد مهدی رضایی و عرفان مرادخانی در ترکیب تیم نوجوانان استان و سینا حسین زاده، امیرحسین نوری، رضا قدیمی، علیرضا سلطانیان، محمد شریفی و امیر افتخاری هم ترکیب تیم جوانان استان اعزامی به رقابت های قهرمانی کشور را تشکیل دادند.

روح اله گل محمدی و پرویز مرادی بعنوان سرمربی تیم های ووشو جوانان و نوجوانان استان هستند.

تیم‌های ووشو نوجوانان و جوانان استان، ۱۱ بهمن به مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی ٢٠١٨ برزیل اعزام می شوند.

کسب 2 نشان رنگارنگ توسط رانندگان استان در رقابت‌های آفرود قهرمانی کشور
در پایان راند سوم مسابقات آفرود قهرمانی کشور در گیلان؛در کلاس یک مسعود مرادی قهرمان شد و قاسم وکیلی در کلاس چهار به مدال برنز دست یافت.

راند سوم مسابقات آفرود قهرمانی کشوربه میزبانی گیلان برگزار شد.استان قزوین یکی از استانهای مهم و تاثیرگذار در توسعه و گسترش رشته ورزشی آفرود می باشد و قهرمانان شایسته قزوینی همواره از مداال آوران کشوری هستند.

تیم کاراته قزوین راهی رقابت‌های آسیای میانه می‌شود
تیم منتخب کاراته استان به نمایندگی از تیم ملی کشورمان برای اولین بار در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیای میانه شرکت می‌کند.

تیم استان با ترکیب بهمن عسگری، مجیدحسن نیای، محمد ذوالقدر، میثم رشوند، محمد حسین قاسمی و رئوف دست افکن اول دی ماه راهی این رقابت‌ها می‌شوند.

این مسابقات دوم و سوم دی در شهر تاشکند برگزار می‌شود.

حسین روحانی مربی تیم های ملی کاراته هدایت تیم منتخب استان را برعهده دارد، تیم منتخب کاراته استان در سال ۲۰۱۵ به نمایندگی از کشورمان قهرمان رقابت های کاراته غرب آسیا شده بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان