۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مسئولان حمایتی از قهرمانان ما ندارند/ به‌دلیل مشکلات مالی ورزشکاران را به مسابقات کشوری اعزام نکردیم
کد خبر: ۲۶۹۱۴۳ نویسنده: محمود حسن پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۱۹ ساعت: ۱۱:۰ ↗ لینک کوتاه

سرمربی تکواندو باشگاه "المپیا" محمدیه:

مسئولان حمایتی از قهرمانان ما ندارند/ به‌دلیل مشکلات مالی ورزشکاران را به مسابقات کشوری اعزام نکردیم

سرمربی تکواندو باشگاه المپیا محمدیه با بیان اینکه امسال این باشگاه به دلیل مشکلات مالی نتوانست نیروهای خود را به مسابقات لیگ کشوری اعزام کند، گفت: به دلیل عدم حمایت مالی از سوی مسئولین، بسیاری از هزینه‌ها را خود خانواده‌ها تقبل می‌کنند.

مسئولان حمایتی از قهرمانان ما ندارند/ به‌دلیل مشکلات مالی ورزشکاران را به مسابقات کشوری اعزام نکردیم
محمود حسن پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین با اشاره به اینکه رسیدگی قوی و منسجمی در شهر محمدیه به امور تکواندو وجود ندارد، اظهار کرد: گاهی شاهد این هستیم که مسائل سیاسی بر فضای ورزشی غلبه پیدا می‌کند و به همین دلیل نسبت به ساحت ورزش بی‌توجهی و غفلت می‌شود.

وی افزود: ما با 100 نیروی دختر و 150 نیروی پسر در یک زیرزمین 100 متری ورزش می‌کنیم، به این نحو که روزهای زوج دختران و روزهای فرد پسران مشغول تمرین هستند و این ورزشکاران در رده‌های سنی خردسال، نونهال، نوجوان و جوان قرار دارند.

سرمربی تکواندو باشگاه المپیا محمدیه در مورد افتخاراتی که هنرجویان باشگاه المپیا کسب کرده‌اند، عنوان کرد: ورزشکاران ما یک سال نائب قهرمان لیگ کشور و 3 سال متوالی قهرمان استان شدند.

وی ادامه داد: چند نفر از هنرجویان ما نیز صاحب مدال از مسابقات کشوری هستند، همچنین از میان 150 نیروی پسر ما حداقل 50 نفر دان 2 و 3 هستند.

این مربی تکواندو در مورد مشکلاتی که در این عرصه با آن مواجه هستند، عنوان کرد: هنرجویان ما به لحاظ حرفه‌ای و ورزشی در سطح خوبی قرار دارند، اما متاسفانه سالن مناسبی نداریم و حمایت خوبی از ورزشکاران ما صورت نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: مشکلات ورزشکاران و باشگاه را با مسئولین مطرح کرده‌ایم، اما تا به امروز پاسخ مناسبی دریافت نکرده و توجهی به حل مشکلات ما نمی‌شود، گاهی نه تنها کسی به ما کمک نمی‌کند، بلکه چوب لای چرخ ما نیز می‌گذارند.

حسن پور اضافه کرد: مسئولان شهری از حال ما آگاه نیستند و اهمیتی برایشان ندارد که یک باشگاه ورزشی مقام و رتبه کشوری داشته باشد، هنرجویان ما در مسابقات مختلفی صاحب رتبه و مدال شده‌اند، اما هیچ تقدیری از سوی مسئولان شهری صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: به دلیل عدم حمایت مالی از سوی مسئولین، بسیاری از هزینه‌ها را خود خانواده‌ها تقبل می‌کنند، مثلا برای هزینه مسابقات ورودی لیگ، خانواده‌ها هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند تا فرزندانشان در مسابقات شرکت کرده و از لحاظ فنی پیشرفت کنند.

سرمربی تکواندو باشگاه المپیا شهر محمدیه با بیان اینکه امسال این باشگاه به دلیل مشکلات مالی نتوانست نیروهای خود را به مسابقات لیگ کشوری اعزام کند، تصریح کرد: با وجود اینکه هزینه ورودی لیگ را پرداخت کردیم، اما به دلیل اینکه بودجه‌ای برای حضور در مسابقات نداشتیم، حضور پیدا نکردیم.

وی در پایان گفت: در شهر محمدیه در عرصه تکواندو صاحب مقام هستیم و تکواندو شهر را زنده نگه داشته‌ایم و در 4 رده سنی صاحب مقام‌های مختلفی شده‌ایم، همه این فعالیت‌ها را در شرایطی انجام می‌دهیم که حمایتی از سوی مسئولان وجود ندارد و لازم است مسئولان توجه بیش‌تری به این عرصه داشته‌باشند.
انتهای پیام/5001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان