۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم"روح‌الله رحیمی"برگزار شد+تصاویر
کد خبر: ۲۶۸۷۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۹ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین؛

مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم"روح‌الله رحیمی"برگزار شد+تصاویر

به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم"روح الله رحیمی" برگزار شد.

مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم"روح‌الله رحیمی"برگزار شد+تصاویر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون "روح الله رحیمی" با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین، استاندار قزوین، جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، اعضای شورای شهر قزوین در ناحیه شهری چوبیندر برگزار شد.

هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) قزوین در این مراسم اظهار کرد: تیپ فاطمیون در کنار دیگر رزمندگان مدافعان حرم، در تمامی صحنه‌های سخت و نبرد با داعش در کشور عراق و سوریه از جان و دل مایه گذاشتند و الحمدلله امروز نسل داعش در منطقه کنده شد.

وی خاطرنشان کرد: اولین مرحله ای که در شش سال پیش بحران سوریه تازه شکل می‌گرفت سردار سلیمانی به فکر جمع کردن نیروهایی بود که در سوریه بعنوان سازمان رزم قبل از به وجود آمدن داعش افتاد.

این فرمانده نظامی افزود: هر کدام از نیروهای مقاومت یک گروه را سازماندهی می‌کردند، نیروهای فاطمیون در ایران آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی می دیدند و به سوریه اعزام می‌شدند.

فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) تاکید کرد: از شروع تا پایان درگیری با گروهک تروریستی داعش، نیروهای فاطمیون جزو نیروهای برجسته سازمان رزم بودند، امروز ما شاهد این هستیم که جوانان و نسل جدید آماده نبرد و شوق شهادت دارند.

وی عنوان کرد: اصل داعش برای مقابله با تفکر انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد روز افزون انقلاب اسلامی در کشورهای همسایه بوده است.

این مسئول یادآور شد: رزمندگی تیپ فاطمیون تداعی گر رزمندگان جوانان در هشت سال دفاع مقدس بودند، تیپ فاطمیون در سوریه اول یک گردان بود که بعدها به تیپ و حتی به لشگر فاطمیون تبدیل شده است.

وی ابراز کرد: امروز یک امت واحد در خاورمیانه و جهان تشکیل شده است که با انسجام این ملت‌ها حزب الله، بسیج نسل داعش را ریشه کن کردند.

آذربایجانی بیان کرد: امروز افتخار ما این است که تحت رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) در این راه می جنگیم که با تدابیر هوشمندانه ایشان در مقابل استکبار جهانی ایستاده و پیروز میدان هستیم.

وی گفت: یک سیاستمدار مصری می‌گفت در سی سال پیش ما و ایران در یک سطح بودیم اما ما در مقابل استکبار سر تعظیم فرود آوردیم و ماهانه به آنها خراج می‌دهیم ولی ایران در مقابل استکبار ایستاد و نتیجه آن پیروزی در برابر جنگ تحمیلی، تحریم، فشارهای اقتصادی بوده است.

آذربایجانی در پایان گفت: امروز کشور ایران یک کشور قدرتمند در خاورمیانه است و پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های علمی، پزشکی، نظامی داشته است و جزو ده کشور برتر دنیا نیز هستیم که همه این موارد به برکت خون شهدا است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان