۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بیش از ۵۰۰عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۶۸۲۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۸/۲۴ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین:

بیش از ۵۰۰عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین گفت: امسال بیش از عنوان ۵۰۰برنامه در حوزه بسیج در این هفته برگزار می‌شود و هدف ما نمایش اقتدار همه جانبه و مسجدمحوری و توجه به تنوع و ابداع برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

بیش از ۵۰۰عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن شهید آوینی سپاه اظهار کرد: بسبج یک نهاد مردمی است که به عنوان یادگاری از امام راحل در پنج آذر شکل گرفت.

وی افزود: اصلی ترین وظیفه بسیج پاسداری از انقلاب است که این وظیفه در حوزه‌های نرم افزاری و سخت افزاری خود را نشان می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه امسال هفته بسیج از ۲۹آبان ماه آغار می‌شود، اذعان کرد: شعار محوری این هفته، "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" است و سیاست‌ها و رویکردهای امسال توجه ویژه به حوزه‌های علم و فرهنگ و مسجد محوری و خدمات اجتماعی است.

وی عنوان کرد: امسال بیش از عنوان ۵۰۰برنامه در حوزه بسیج در این هفته برگزار می‌شود و هدف ما نمایش اقتدار همه جانبه و مسجدمحوری و توجه به تنوع و ابداع برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

طاهرخانی ابراز کرد: بهره برداری حداکثری از فضای مجازی و خدمات رسانی به مردم در حوزه جهادی و حضور تیم پزشکی در مناطق محروم از برنامه‌های ما در این هفته است.

وی با اشاره به تعیین روزشمار هفته بسیج گفت: 29 آبان ماه روز بسیج و اقتصاد مقاومتی و سازندگی است که در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها تجدید بیعتی با ائمه جماعت در مراکز شهرستان‌ها صورت می‌گیرد، همایش ائمه جماعت و پخش تلویزیونی عملکرد بسیج و با همکاری سپاه و صدا و سیما 10 برنانه تولیدی خواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین بیان کرد: ۳۰ آبان ماه روز بسیج، محرومیت زدایی و خدمات رسانی که گروه‌های جهادی در مناطق محروم خواهند داشت، اول آذرماه روز بسیج، اعتلای فرهنگی است که همایش خانواده و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: دوم آذر ماه روز بسیج، اندیشه ورزی و تولید علم است که مراسم غبارروبی مزار شهدا و گردهمایی دانشجویان را خواهیم داشت، سوم آذرماه روز بسیج و ولایت مداری و حضور بسیجیان همه بخش‌ها و شهرستان‌ها در نمازجمعه است.

این مسئول ابراز کرد: چهار آذرماه روز بسیج، دولت مقاومت و استکبارستیزی و پنج آذرماه روز بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی است و در این روز نیز تجمع بزرگ بسیجیان در کل استان در هر شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: بیش از ۲۵یادواره شهدا، ۶۰نشست بصیرتی، 10 جشنواره، دیدار از 30 خانواده شهید و 20 برنامه ورزشی و برنامه تجلیل از بسیجیان در این هفته صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان