۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آمریکا در کمال بدعهدی و پیمان شکنی به تعهدات خود در برجام پایبند نبود/ در مقابل ادبیات توهین آمیز ترامپ موضع‌گیری می‌کنیم
کد خبر: ۲۶۶۸۲۴ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۷/۲۲ ساعت: ۱۰:۲۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

آمریکا در کمال بدعهدی و پیمان شکنی به تعهدات خود در برجام پایبند نبود/ در مقابل ادبیات توهین آمیز ترامپ موضع‌گیری می‌کنیم

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: آمریکا در کمال بدعهدی و پیمان شکنی به هیچیک از تعهدات خود پایبند نبود و امروز همان کشورهای مذاکره کننده تمام دنیا بر منفعت طلبی و یکجانبه گرایی و بدعهدی امریکا گواهی می‌دهند.

آمریکا در کمال بدعهدی و پیمان شکنی به تعهدات خود در برجام پایبند نبود/ در مقابل ادبیات توهین آمیز ترامپ موضع‌گیری می‌کنیم
داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین گفت: ادبیات ترامپ نسبت به ایران موجب انزوای هرچه بیشتر آمریکا خواهد شد.

وی با اشاره به نظارت مجلس بر روند اجرای برجام گفت: مجلس وزارت امور خارجه را ملزم کرده که هر ماه گزارش کاملی از روند اجرای برجام ارائه کند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: مجلس نیز متناسب با گزارشی که به آن تقدیم می‌شود و رصد و گزارشی که خود دارد موضع‌گیری می‌کند، آمریکا هر رفتاری از خود نشان دهد، قطعا با اقدام عقلایی ایران مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: ادبیاتی که ترامپ در سازمان ملل استفاده کرد نیز نشان داد آمریکا با روشی که در پیش گرفته در میان هم‌پیمانان خود نیز تنها خواهد ماند، ما نیز قطعا در مقابل ادبیات توهین آمیز آن‌ها موضع‌گیری خواهیم کرد.

تحریم‌های وضع شده علیه ایران به ضرر آمریکا تمام می‌شود
این نماینده مجلس تاکید کرد: موضع‌گیری و توهین آمریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قطعا پاسخ محکمی از سوی ایران دریافت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اقدامات آمریکا برای تحریم کشورمان مسئله تازه ای نیست و این کشور هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب بارها و به عناوین مختلف کینه و عداوت خود را نسبت به ملت ایران نشان داده است.

این کارشناس سیاسی گفت: همانطور که تمام دنیا شاهد بود در مسئله برجام نیز ایران به تمامی تعهدات خود عمل کرد و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز اقدامات مثبت کشورمان را تایید کرد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اذعان کرد: آمریکایی‌ها همانطور که رهبر معظم‌انقلاب از ابتدای مذاکرات تاکید داشتند در کمال بدعهدی و پیمان شکنی به هیچیک از تعهدات خود پایبند نبود و امروز همان کشورهای مذاکره کننده تمام دنیا بر منفعت طلبی و یکجانبه گرایی و بدعهدی امریکا گواهی می‌دهند.

وی عنوان کرد: ادامه مسیر وضع تحریم‎ها نشان دهنده آن است که این کشور به دنبال دست آویزی برای مقابله با کشور ما و نقض عهد خود است؛ البته ادامه این روند بی گمان به ضرر خودشان تمام‌ می‌شود و بر استواری و پایمردی مردم کشور ما خواهد افزود.
انتهای پیام/5001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان