۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین سودجویی پیامکی در کمین مشترکین/ شهروندان مراقب تبلیغات قلابی باشند
کد خبر: ۲۶۵۱۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۶ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

مخابرات قزوین هشدار داد:

سودجویی پیامکی در کمین مشترکین/ شهروندان مراقب تبلیغات قلابی باشند

مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین در پی تماس تلفنی گروهی سود جو با مشترکین که خود را زیر مجموعه مخابرات معرفی می کنند با اعلام هشدار به شهروندان تاکید کرد که اطلاعات شخصی خود را در اختیار این افراد قرار ندهند.

سودجویی پیامکی در کمین مشترکین/ شهروندان مراقب تبلیغات قلابی باشند
فریدالدین ایوبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: گروهی سود جو ضمن تماس با شماره‌های مختلف با مشترکین، خود را زیر مجموعه مخابرات معرفی کرده و با وعده اینکه مشترک برنده سکه، مبلغی پول و یا کالا شده و قرار است در برنامه تلویزیونی اعلام شود، نسبت به اخاذی از مشترکین اقدام کرده اند.

مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین افزود: در پی تماس تلفنی گروهی سود جو با مشترکین که خود را زیر مجموعه مخابرات معرفی می کنند با اعلام هشدار به شهروندان تاکید کرد که اطلاعات شخصی خود را در اختیار این افراد قرار ندهند.

وی اذعان کرد: با اعلام هشدار در این زمینه از مشترکین می‌خواهیم تا اطلاعات شخصی و یا شماره حساب خود را به افراد سودجو که خود را زیرمجموعه مخابرات معرفی می‌کنند، اعلام نکنند.

ایوبی از مشترکین تلفن ثابت و همراه درخواست کرد که در مواجهه با افراد سودجو هوشیارانه عمل کرده و در صورت مشاهده هرگونه سوءاستفاده با شماره تلفن ۲۰۲۱واحد ارتباط مردمی و یا با شماره ۲۰۹۵سامانه رسیدگی به شکایات مخابرات تماس بگیرند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان