۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کشف جنازه نوزادی در اتوبان آبیک/ مطلعین با ادله به پلیس آگاهی مراجعه کنند
کد خبر: ۲۶۵۰۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۶/۱۲ ساعت: ۱۱:۱۶ ↗ لینک کوتاه

دادستان شهرستان آبیک خبر داد:

کشف جنازه نوزادی در اتوبان آبیک/ مطلعین با ادله به پلیس آگاهی مراجعه کنند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از کشف جنازه نوزادی در بالای اتوبان این شهرستان حوالی سه راهی زیاران خبر داد و گفت: هویت این نوزاد توسط پزشکی قانونی مشخص می‌شود.

کشف جنازه نوزادی در اتوبان آبیک/ مطلعین با ادله به پلیس آگاهی مراجعه کنند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ سعید احمدزاده دادستان آبیک اظهار داشت: جنازه نوزادی حدوداً سه ماهه که چند روزی از فوتش می‌گذشت، در بالای اتوبان شهرستان آبیک حوالی سه راهی روستای زیاران کشف شد.

وی افزود: پس از اینکه جنازه نوزاد در نزدیکی آمادگاه توسط سربازان مشاهده و کشف می‌شود، موضوع توسط مسؤولان آمادگاه به پلیس شهرستان آبیک اطلاع داده شده و موضوع به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع داده می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: با اطلاع موضوع، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان به همراه پلیس آگاهی در صحنه حضور یافته و نسبت به بازدید محل و معاینه جسد اقدام و دستورات لازم را صادر می‌کند.

احمدزاده اضافه کرد: پرونده کشف جنازه نوزاد در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک تشکیل شده و تحقیقات در خصوص کشف هویت نوزاد و مسائل مرتبط با آن ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: جنازه نوزاد برای کالبدگشایی و آزمایش‌های تخصصی به پزشکی قانونی استان قزوین تحویل داده شد.

این مسئول قضایی بیان کرد: اینکه آیا نوزاد فوت کرده، یا زنده بوده و سپس فوت کرده باشد و یا اینکه مفقود شده، هنوز معلوم نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: از مردم سراسر کشور درخواست می‌شود در صورتی که از گم شدن یا فوت شدن نوزاد مذکور اطلاعات کاملی دارند با ادله و مستندات می‌توانند به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد و با آزمایش و تطبیق با DNA حقیقت ماجرا کشف شود.

احمدزاده ادامه داد: جنازه نوزاد مقداری دچار فساد نعشی شده بود و جنسیت آن فعلاً مشخص نیست.
انتهای پیام/2002

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان