۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۷۰ هزارتن کشمش استان ثبت سامانه وزارت جهاد کشاورزی شد
کد خبر: ۲۵۶۶۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۴/۲۵ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس تعاون روستایی قزوین:

۷۰ هزارتن کشمش استان ثبت سامانه وزارت جهاد کشاورزی شد

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: بر اساس آمار واصله؛ تاکنون بیش از ۷۰ هزار تن کشمش تولیدی استان ثبت سامانه اطلاعات خرید کشمش وزارت جهاد کشاورزی شده است.

۷۰ هزارتن کشمش استان ثبت سامانه وزارت جهاد کشاورزی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمود محمودی رئیس سازمان تعاون روستایی قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در جلسه ثبت سامانه اطلاعات خریدکشمش از باغداران استان اظهار کرد: از کل میزان کشمش ثبت شده در سامانه اطلاعات خرید کشمش تاکنون 50 هزار تن مورد تائید سامانه مرکزخرید وزارت جهادکشاورزی قرار گرفته است.

وی افزود: برای ثبت نام در سامانه اطلاعات خرید کشمش از باغداران ؛ ثبت نام و نام خانوادگی و کد ملی الزامی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ملاک پرداخت یارانه به تولید کنندگان کشمش، ثبت نام در سامانه وزارت جهاد کشاورزی است. تاکنون 70 میلیارد ریال برای یارانه کشمش در سال 95 دریافت شده و مابقی نیز دریافت خواهد شد.

وی گفت: کشاورزان به هر میزان که برای راه اندازی صندوق کشمش سرمایه گذاری کنند به همان میزان نیز دولت در سرمایه گذاری صندوق مشارکت خواهد کرد.

محمودی ادامه داد: یارانه کشمش تولیدی براساس آنچه را که در سامانه ثبت شده به انگور کاران پرداخت خواهد شد که با توافق انجام شده این یارانه برای راه اندازی صندوق کشمش سرمایه گذاری می‌شود.

وی بیان کرد: یارانه کشمش به کشاورزان پرداخت می شود یا در صورت رضایت کتبی کشاورزان به هر حسابی که آنان اعلام کنند واریز خواهد شد که در شهرستان تاکستان این مبلغ یارانه برای راه اندازی صندوق کشمش تخصیص داده شده است.

این مسئول یادآور شد: یارانه تخصیصی برای کشمش بیش از 250 میلیارد ریال است که تاکنون 70 میلیارد ریال آن واریز و 180 میلیارد ریال نیز باقی مانده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان