۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کمک حدود دو میلیارد ریالی انجمن به خانواده زندانیان
کد خبر: ۲۵۰۳۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۳/۱۸ ساعت: ۱۱:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان قزوین اعلام کرد:

کمک حدود دو میلیارد ریالی انجمن به خانواده زندانیان

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان قزوین از کمک یک میلیارد و۸۰۰ میلیون ریالی این مرکز به خانواده‌های زندانیان تحت پوشش خبرداد.

کمک حدود دو میلیارد ریالی انجمن به خانواده زندانیان
مجیدزکی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره برگزاری مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان شهرستان قزوین اظهار کرد: این انجمن در سال گذشته و در بخش درآمدزایی رشد 14 درصدی داشت و به تبع آن نیز درصد پرداخت مستمری و کمک هزینه به خانواده های مددجویان نیز رشد مشابه داشته است.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از 1300 خانواده مددجویان نیازمند تحت پوشش انجمن قرار دارند و از خدمات حمایتی این مرکز در زمینه‌های بهداشتی ودرمانی، مددکاری اجتماعی، تحصیلی و فرهنگی وتربیتی بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان قزوین تصریح داشت: از محل مصوبات انجمن، از سال گذشته تا کنون بالغ بر 65 نفر از زندانیان نیازمند نیز از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خودبازگشتند.

این مسئول همچنین از کمک یک میلیارد و800 میلیون ریالی این مرکز به خانواده‌های زندانیان تحت پوشش خبرداد.

وی ابراز کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان به 900 خانواده تحت پوشش نیازمند، بن کارت خرید کالا به ارزش 2 میلیون ریال اهداء شد.

زکی زاده کمک به مستمندان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان را اوج عبادت و بندگی توصیف کرد و گفت: هرساله و در ماه مبارک رمضان، خانواده‌های بی بضاعت زندانیان، تحت پوشش دریافت سبد ارزاق عمومی قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان