۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اداره هواشناسی قزوین نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی هشدار داد
کد خبر: ۲۳۶۴۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

با ورود سامانه بارشی به استان:

اداره هواشناسی قزوین نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی هشدار داد

مدیرکل هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها در برخی نقاط احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

اداره هواشناسی قزوین نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی هشدار داد
آرش بهاروند مدیرکل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت جوی هوا طی روزهای آینده اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، برای امروز در ساعات بعدازظهر و شب، منطقه تحت تاثیر سامانه بارشی قرار داشته که پیامد آن بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد لحظه‌ای شدید و در ارتفاعات بارش برف می‌باشد. 

وی افزود: برای روزهای جمعه و شنبه نیز با گذر متناوب امواج ناپایدار گاهی افزایش ابر و در پاره‌ای مناطق بارش‌های رگباری پیش‌بینی می‌شود ضمن اینکه از یکشنبه به تدریج سامانه بارشی دیگری وارد منطقه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: طی این مدت با توجه به رگباری بودن بارش‌ها در برخی نقاط احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها دور از انتظار نیست همچنین در مناطق و گردنه‌های کوهستانی بارش برف موجب لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ها خواهد شد لذا توصیه می‌شود جهت جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی، تمهیدات لازم به عمل آید.

وی در پایان با اشاره به وضعیت آب‌وهوایی استان طی شبانه‌روز گذشته اعلام کرد: کمینه طی شبانه روز گذشته از شهرستان آوج با 0 درجه و بیشینه دما از شهر رازمیان با 20 درجه بالای صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان