۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ننگ بستن قراردادهای ملی در پارتی شبانه سفیر سوئد در تاریخ بی‌سابقه است/ پول‌های کثیفی که در اختلاس‌های اخیر دزدیده شده به سمت انتخابات سرازیر خواهد شد
کد خبر: ۲۳۱۷۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی:

ننگ بستن قراردادهای ملی در پارتی شبانه سفیر سوئد در تاریخ بی‌سابقه است/ پول‌های کثیفی که در اختلاس‌های اخیر دزدیده شده به سمت انتخابات سرازیر خواهد شد

سعید قاسمی عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: ننگ حضور وزرای دولت برای بستن قراردادهای ملی در پارتی شبانه سفیر سوئد در تاریخ این ملت و کشور بی‌سابقه است. وی ادامه داد: کجای دنیا سراغ دارید که وزرای یک دولت برای بستن قرارداد و عقد تفاهم‌نامه به خانه سفیر یک کشور و مهمانی شبانه او بروند.

ننگ بستن قراردادهای ملی در پارتی شبانه سفیر سوئد در تاریخ بی‌سابقه است/ پول‌های کثیفی که در اختلاس‌های اخیر دزدیده شده به سمت انتخابات سرازیر خواهد شد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سعید قاسمی صبح امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان هرمزگان اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت امروز جوان انقلابی، هوشیاری، بصیرت و حضور در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب بوده و در نهایت سعادت در انتظار پیروان مکتب رسول‌الله (ص) است که یا به فیض عظیم شهادت دست می‌یابیم یا پرچم اسلام را بر سر استکبار و بر فراز سرزمین‌های اشغالی خواهیم کوبید.

وی با بیان اینکه نمی‌توان پذیرفت که امثال شهید احمدی‌روشن‌ها با سال‌ها تلاش و کوشش فراوان چرخ‌های صنعت هسته‌ای کشور را به چرخش درآورند و سانتریفیوژهای مختلف بسازند اما بعد یک جریانی بیاید و همه چیز را بتون کند و هیچ دستاوردی نیز برای مردم نداشته باشد.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی در خصوص تکلیف جوانان انقلابی در انتخابات آینده نیز خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم و حاصل تلاش دانشمندان هسته‌ای‌مان را بر باد رفته ببینیم.

قاسمی عنوان کرد: پریشب فاجعه ننگینی در تهران رخ داد، چهار وزیر و چندین معاون وزیر این دولت در پارتی شبانه در منزل سفیر سوئد در تهران برای بستن قراردادهای مهم ملی حضور پیدا می‌کنند، این یک ننگ برای ملت و انقلاب ما است. 

وی ادامه داد: کجای دنیا سراغ دارید که وزرای یک دولت برای بستن قرارداد و عقد تفاهم‌نامه به خانه سفیر یک کشور و مهمانی شبانه او بروند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: وزرای دولت جمهوری اسلامی به مهمانی شبانه سفیری رفته‌اند که با سرو مشروبات همراه بوده و زن‌های لخت در آن حضور داشتند، این ننگ را چگونه می‌توان پذیرفت؟

قاسمی عنوان کرد: ما نگران انتخابات آینده هستیم که عده‌ای به نام اصولگرایی و با منم منم کردن‌ها بیایند و حاضر نباشند که برای اتحاد و انسجام یک جریان سیاسی کنار بروند و باز هم هر کدام با 2 تا 3 میلیون رأی تن به شکست بدهند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: پول‌های کثیفی که در اختلاس‌های اخیر دزدیده شده و همین طور پول‌های خارجی برای تأثیرگذاری در انتخابات آینده به سمت انتخابات سرازیر خواهد شد و باید مراقب این جریانات بود تا بار دیگر نظام ما را به چالش نکشند.

قاسمی تصریح کرد: ببینید که اگر جوانی بخواهد 10 میلیون تومان وام برای ازدواج از بانک‌ها بگیرد چه بلایی سرش می‌آورند اما 13 هزار میلیارد تومان اختلاس را بدهی بانکی معوقه 30 نفر آدم جلوه می‌دهند و این پول‌ها بالاخره از یک جایی سر در خواهد آورد.




انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان