۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استیضاح وزیر راه به بعد از تصویب برنامه ششم موکول شد
کد خبر: ۲۲۳۶۲۰ نویسنده: روح الله بابایی صالح تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ساعت: ۸:۴۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس:

استیضاح وزیر راه به بعد از تصویب برنامه ششم موکول شد

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس عنوان کرد: پس از پایان تصویب برنامه ششم توسعه اگر استیضاح وزیر راه به صحن علنی راه پیدا کند بررسی آن شروع خواهد شد؛ زیرا چندنفر از نمایندگان امضای استیضاح خود را پس گرفته‌اند.

 استیضاح وزیر راه به بعد از تصویب برنامه ششم موکول شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، روح الله بابایی صالح نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس درباره وضعیت استیضاح وزرا در مجلس اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش مدت زمان زیادی نیست که مدیریت این وزارتخانه را برعهده گرفته است و هنوز برنامه‌های وی به صورت جدی آغاز نشده بنابراین استیضاح وزیر مربوطه به صورت جدی مطرح نیست.

وی در ادامه با اشاره به موضوع استیضاح وزیر راه اذعان کرد: پس از تصادف قطار تبریز به مشهد و مشکلات به وجود آمده بحث استیضاح اقای آخوندی در مجلس از طریق امضای 83 نفر در مجلس مطرح شد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: استیضاح وزیر راه به هیأت رئیسه مجلس ارائه شده اما به دلیل اینکه هم اکنون مجلس در حال بررسی و تصویب مفاد و برنامه‌های برنامه پنج ساله ششم توسعه است، این استیضاح راکد مانده است.

وی با بیان اینکه ادامه بررسی و تصویب برنامه‌های برنامه پنج ساله ششم توسعه دوهفته دیگر زمان نیاز دارد، تصریح کرد: پس از پایان تصویب برنامه ششم توسعه اگر استیضاح وزیر راه به صحن علنی راه پیدا کند بررسی آن شروع خواهد شد؛ زیرا چندنفر از نمایندگان امضای استیضاح خود را پس گرفته‌اند.

مطالبات پیمانکاران استان قزوین پرداخت نشده است
بابایی صالح ابراز کرد: خودم جزو امضاکنندگان نامه استیضاح وزیر راه بودم و دوسوال نیز از آقای آخوندی مطرح کرده‌ام، زیرا وضعیت بد جاده‌ای عامل افزایش تصادفات شده است.

وی با اشاره به موضوع سوالات خود از وزیر راه یادآور شد: وضعیت نامطلوب جاده‌ها و راه‌های استان و شهرستان و عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران استان قزوین موضوع دو سوال من از وزیر راه بود.

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس خاطرنشان کرد: پس از پایان بررسی برنامه ششم توسعه به صورت جدی پیگیر استیضاح وزیر راه هستم.
انتهای پیام/2002
منبع: شهر مینو 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان