۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تمدید تحریم‌ها نشان‌دهنده غیرقابل اطمینان بودن دولتمردان آمریکاست
کد خبر: ۲۱۸۱۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۳ ساعت: ۱۱:۲۶ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین:

تمدید تحریم‌ها نشان‌دهنده غیرقابل اطمینان بودن دولتمردان آمریکاست

ائمه جمعه استان قزوین تمدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران را نشان‌دهنده غیرقابل اطمینان بودن دولتمردان این کشور دانستند.

تمدید تحریم‌ها نشان‌دهنده غیرقابل اطمینان بودن دولتمردان آمریکاست
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، مهمترین بیانات ائمه جمعه استان قزوین را در این خبر می خوانید:

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه الوند با محکوم کردن تمدید تحریم‌‍های ظالمانه مجلس امریکا علیه مردم کشورمان از دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست جواب قاطعی به این اقدام دولتمردان آمریکا بدهند.
در آوج حجت الاسلام هاشمی با اشاره به وقوع مکرر تصادف در ورودی شهر آوج از مسئولان خواست برای رفع این مشکل چاره اندشی کنند.
امام جمعه آبیک حجت الاسلام موسوی با اشاره به روز دانشجو از آنان خواست در جهت تحقق اهداف عالیه نظام و رشد و توسعه کشور تلاش کنند.
در بوئین زهرا حجت الاسلام زرینه به سانحه قطار تبریز مشهد اشاره کرد و از مسئولان خواست ‌برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی اقدامات لازم را انجام دهند.
خطیب جمعه تاکستان حجت الاسلام بخشی بااشاره به روز جهانی معلول گفت: معلولیت محدودیت نیست چراکه این اراده و همت انسانهاست که آنها را به جلو می برد.
حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه اقبالیه با اشاره به تمدید ۱۰ ساله تحریم های آمریکا علیه کشورمان گفت: آمریکا با این اقدام نقض برجام کرد.
در شال حجت الاسلام موسوی شالی تصویب مجدد تحریم ها علیه ایران را نقض آشکار برجام دانست و از همه دولتمردان خواست نسبت به این تحریمها واکنش مناسبی نشان دهند.
حجت الاسلام حسینی امام جمعه معلم کلایه با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو از دانشجویان خواست برای اعتلای علمی کشور بیش از پیش بکوشند.
در سگزآباد حجت الاسلام آقاحسینی با تبریک حلول ماه ربیع الاول مهم ترین دستاوردها و برکات ماه محرم و صفر را تحکیم پیوند با اهل بیت و قرآن دانست.
امام جمعه اسفرورین حجت الاسلام زارعی با اشاره به موضوع حقوق های نجومی اظهار امیدواری کرد با پیگیری مسئولان این اموال هرچه سریعتر به بیت المال برگردانده شود.
حجت الاسلام نظری خطیب جمعه خرمدشت با تسلیت شهادت امام حسن عسگری علیه السلام ازمردم خواست همیشه و در همه حال سیره و روش ائمه اطهار علیه السلام را الگوی زندگی خود قرار دهند.
درمحمدیه حجت الاسلام موسوی موینی تمدید تحریم های۱۰ ساله علیه کشورمان را نشان‌دهنده خوی استکباری و غیرقابل اطمینان بودن دولتمردان امریکا دانست.
حجت الاسلام کریمی خطیب جمعه خاکعلی با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد.
امام جمعه ارداق حجت الاسلام سعیدی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره حقوق‌های نجومی خواستار رسیدگی سریع مسئولان به این موضوع شد.
در دانسفهان حجت الاسلام درزی رامندی خطیب جمعه این شهر اقدام شوم دولتمردان امریکا در تمدید تحریم ها علیه مردم کشورمان را نقض صریح برجام دانست و محکوم کرد.
امام جمعه ضیاآباد حجت الاسلام جعفری از نقض مکرر برجام و بدعهدی‌های آمریکا ابراز تاسف کرد و به دولتمردان توصیه کرد که برای مقابله با دشمنی آمریکا گوش به فرامین مقام معظم رهبری دهند.
در محمودآباد نمونه حجت الاسلام رشوندی ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی از مردم خواست همیشه و در همه حال شاکر خداوند باشند.
امام جمعه آبگرم حجت الاسلام صالحی اعتقاد به ولایت را از مهم ترین مسائل اسلام و پایه ایمان بیان کرد و گفت: کسانی که ولایت را قبول نداشته باشند اعمال نیک آنها مورد قبول پروردگار قرار نمی گیرد.
حجت الاسلام خداوردی امام جمعه نرجه هم مناسبت های هفته از جمله ۱۶ آذر روز دانشجو و ۱۸ آذر سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) مطالب بیان کرد.
انتهای پیام/۳۰۰۹

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان