۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین وادادگی در مقابل دشمن دروازه ورود آسیب‌ها به کشور است
کد خبر: ۲۱۷۳۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۷ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

وادادگی در مقابل دشمن دروازه ورود آسیب‌ها به کشور است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:یکی از چالش‌های پیش رو در درون جامعه وادادگی در مقابل دشمن است که همین وادادگی دروازه تمام آسیب‌ها است.

وادادگی در مقابل دشمن دروازه ورود آسیب‌ها به کشور است
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در مجمع بسیج مهندسین صنعتی استان قزوین که در سالن جلسات شهید حسن‌پور برگزار شد، اظهار کرد: عدم بیان مشکلات دلیل بر نبود مشکل نیست و غفلت از حل مشکلات پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت.
وی با اشاره به موضوع کارآمدی نظام گفت: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند با بیان مشکلات اجتماعی اعم از بیکاری و رکود اقتصادی در جامعه نظام را ناکارآمد نشان دهند.
این مسئول در ادامه اضافه کرد: مردم باید کارآمدی نظام را به صورت ملموس درک کنند و در زندگی خود ببینند، تا واگرایی دشمن به همگرایی تبدیل شود.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان با اشاره به بیان مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر انقلاب هدف انقلاب اسلامی ایران را اوج گرفتن و الگو قرار گرفتن نه تنها برای دنیای اسلام و ملت های مسلمان  بلکه برای تمام بشریت و جهانیان بیان می‌کند. 
شاهرخی در ادامه اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران برای اینکه به این هدف برسد راه دشوار، طولانی و با چالش‌های بسیاری در پیش رو دارد، یکی از این چالش‌ها موانعی است که دشمن برای انقلاب ما طراحی کرده تا به این امر مهم دست نیابیم.

وادادگی در مقابل دشمن دروازه تمام آسیب‌هاست
وی افزود: یکی دیگر از چالش‌های پیش رو در درون جامعه وادادگی در مقابل دشمن است که همین وادادگی دروازه تمام آسیب‌ها است.
این مسئول با اشاره به راهبرد برون رفت از چالش‌ها و رسیدن به هدف متعالی انقلاب اسلامی عنوان کرد: راهبرد ما در مقابل این وضعیت و رسیدن به نقطه مطلوب روحیه انقلابی، انقلابیگری و بازگشت به انقلاب است.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان با اشاره به ویژگی  افراد انقلابی اظهار کرد: شجاعت، اهل اقدام، مبتکر، گره گشا و امیدوار به خدا و آینده  از ویژگی‌های افراد انقلابی است، کسانی که انقلابی هستند و روحیه انقلابی دارند. 
شاهرخی با بیان اینکه روحیه انقلابی کمرنگ شده است ، ابراز کرد: در موضوع بازگشت به انقلاب باید انقلاب با همان روحیاتی که ملت ایران با تکیه بر آن انقلاب کردند استمرار یابد.
وی افزود: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی کشور باید انقلابی عمل کنند اما برخی با تعریف‌های که از انقلاب و انقلابیگری دارند تحریف و مانع ایجاد می‌کنند.
این مسئول در ادامه تشریح کرد: برخی می‌گویند ما در کشور بعد از انقلاب پیشرفت‌های بسیاری کرده‌ایم و قدرت‌های بزرگ هم قدرت مقابله با ما را ندارند در چنین وضعیتی دیگر نیازی به روحیه انقلابی و انقلابی‌گری نیست اما همین جملات گرچه سخن‌های زیبایی است اما اگر به آن‌ها توجه نکنیم مانع ترویج فرهنگ انقلابی گری می‌شود.
وی افزود: گروهی دیگر انقلاب را یک استثنا در تاریخ می‌دانند که جامعه را از وضعیت عادی خارج می‌کند و معتقد هستد این انقلاب نباید تداوم داشته باشد چرا که به ضرر کشور است. 

عافیت طلبی و تفکر غرب‌گرایانه سبب ناکارآمدی نظام می‌شود
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان با بیان اینکه 37 سال از انقلاب اسلامی گذشته است چرا روحیه انقلابی و انقلابی‌گری در این مدت نتوانسته به حل مشکلات جامعه کمک کند؟، تصریح کرد: دشمنان انقلاب مشکلات و چالش‌های زیادی مانند جنگ و تحریم در ابعاد مختلف را برای انقلاب اسلامی ایجاد کردند تا انقلاب به اهداف خود دست پیدا نکند.
وی در ادامه اضافه کرد: از آغاز دهه 70 دولت کارگزاران به روی کار آمد، دولت اصلاحات به صورت حادتر و دولت دهم همچنان شاهد رویکردی هستیم که سیاست‌ها مبتنی بر روحیه انقلابی نیست.
این مسئول افزود: عافیت طلبی، تفکر غرب گرایانه و مدیریت تکنو کرات در سیستم مدیریت سبب ناکارآمدی نظام می‌شود. 
وی با بیان اینکه گرایش‌های سیاسی سبب شده منافع ملت دچار آسیب شود، بیان کرد: در این وضعیت نا به سامان اقتصادی وزنه خود و وزنه دشمن را مشخص کنیم. 
شاهرخی در پایان با بیان اینکه جوانان انقلابی با خون‌های خود به اعتلای انقلاب اسلامی کمک کرده‌اند، تاکید کرد: با تلاش و کوشش به کارآمدی نظام و همچنین به مسئولین اجرایی استان به ویژه استاندار کمک کنیم تا مشکلات مرتفع گردد. 
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان