۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۳ آبان روز تجلی قدرت خدا در زمین‌گیر کردن آمریکا بود/ ماهیت استکبار تغییر نکرده، بلکه تغییر تاکتیک داده است
کد خبر: ۲۱۶۵۳۲ نویسنده: حجت الاسلام قابل تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۲ ساعت: ۸:۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

۱۳ آبان روز تجلی قدرت خدا در زمین‌گیر کردن آمریکا بود/ ماهیت استکبار تغییر نکرده، بلکه تغییر تاکتیک داده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: امروز ماهیت استکبار تغییر نکرده بلکه نقشه و تاکتیک مقابله با ایران متفاوت شده است و هم اکنون در داخل کشورمان در حال توطئه علیه ماست.

۱۳ آبان روز تجلی قدرت خدا در زمین‌گیر کردن آمریکا بود/ ماهیت استکبار تغییر نکرده، بلکه تغییر تاکتیک داده است
حجت الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره علل بزرگداشت 13 آبان اظهار کرد: یکی از دستورات قرآنی این است که روزهایی که جلوه‌ای از قدرت الهی در آن نمایان است، به صورت ویژه برای مردم تجلی و یادآوری داشته باشد.
وی با بیان اینکه روز 13 آبان تجلی قدرت الهی بود، ابراز کرد: زمانی که گلوله دژخیمان شاه سینه نوجوانان ما را شکافته بود دشمن گمان می‌کرد ما مغلوب شده‌ایم؛ اما زمانی که لانه جاسوسی استکبار را تسخیر کردیم آنها متوجه قدرت ایمان مردم ایران شدند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین افزود: یکی از بهره‌های روز 13 آبان این است که ما قدر نعمت الهی یعنی پشتیبانی مردم از نظام را بدانیم و شکرگذار آن باشیم.
وی ادامه داد: نکته دوم در بزرگداشت 13 آبان توجه به این موضوع است که دشمن چه تغییری در ماهیت استکباری خود داده است که ما این روز را در مقابله با دشمنان خود درنظر نگیریم؟ آیا استکبار حقوق ما را به رسمیت شناخته و دیگر توطئه نمی‌کند؟
این مسئول یادآور شد: امروز روزی است که علی رغم آنکه آمریکایی‌ها دست دوستی به سمت ما دراز کرده‌اند؛ اما به تعبیر رهبری پشت این دستکش مخملی یک دست چدنی است و هر روز تحریم و مکر جدید علیه مسلمانان ادامه دارد.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز قدرتمند شده است و به نفع آنها نیست که به صورت مستقیم با ما وارد مبارزه شود بنابراین شعاع‌های اسلامی همچون مردم لبنان، بحرین و عراق و سوریه را مورد هدف قرار داده‌اند و این پیامی برای ایران است که اگر زمینه فراهم شود با شما بدتر از مردم سوریه رفتار خواهیم کرد.

امروز آمریکا از طریق رسانه‌هایش مشغول دروغ پراکنی علیه انقلاب است

قابل عنوان کرد: امروز ماهیت استکبار تغییر نکرده بلکه نقشه و تاکتیک مقابله با ایران متفاوت شده است و هم اکنون در داخل کشورمان در حال توطئه علیه ماست.
وی یادآور شد: استکبار جهانی در دوره‌ای با گلوله‌های مستقیم شاه علیه مردم ایران توطئه می‌کرد و پس از انقلاب با تحریک گروهک‌های مختلف در لانه فساد خود به دشمنی با ما پرداخت و امروز از طریق رسانه‌ها با دروغ پراکنی علیه انقلاب و دستاوردهای آن به دشمنی مشغول است و به دنبال بدبین کردن جوانان نسبت به نظام است.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه امروز استکبار تغییر ماهیت نداده است، بیان کرد: در دوره‌ای که ما در حال مذاکرات برای تصویب برجام بودیم چندین جاسوس دستگیر شدند، همچنین جنگ فرهنگی و موضوع انتخابات سال بعد جزو برنامه‌های آنهاست؛ پس روش آنها تغییر نکرده فقط از ضربات انقلاب اسلامی گیج شده است.
وی ابراز کرد: هم اکنون دشمنان اسلام اگر در سوریه گروهک‌های ملحد ضربه می‌خورند عامل آن را حضور ایران می‌داند؛ اینکه آمریکایی‌ها هر روز شرطی برای برجام قرار می‌دهند یعنی ماهیت زورگویی آنها پابرجاست.
قابل ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها اصرار دارند که حزب الله لبنان را جزو تروریست‌ها معرفی کنند اما در حال کمک به داعش‌های قاتل هستند.
وی با اشاره به اینکه همه دست و پازدن‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی و خیزش مردمی است، عنوان کرد: ما باید 13 آبان را بزرگ بشماریم تا برای بار دیگر توطئه‌های آنها را برای مردم بازگو کنیم که دشمن نمرده و نخوابیده بلکه در کمین است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به برنامه‌های روز استکبارستیزی در استان گفت: جلساتی با عنوان ستاد استانی و شهرستانی بزرگداشت این روز برگزار شد و در شهر قزوین ساعت 9 و سی دقیقه تجمعی در خیابان شهدا برگزار می‌شود که سخنران این جلسه یکی از سرداران دفاع مقدس است.
وی در پایان بیان کرد: روز 13 آبان تنها متعلق به دانش آموزان و دانشجویان نیست بلکه روز مبارزه با استکبار جهانی است که با حضور گسترده مردم این روز فریاد زده می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان