۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پیگیری‌ها ادامه دارد/ ماریای ایرانی همچنان به دنبال خانواده واقعی خود در قزوین
کد خبر: ۲۱۶۰۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۲ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

پس از تماس‌های متعدد با پایگاه خبری صبح قزوین؛

پیگیری‌ها ادامه دارد/ ماریای ایرانی همچنان به دنبال خانواده واقعی خود در قزوین

پس از اولین سفر ماریای ۴۴ ساله به ایران در بهار امسال برای یافتن ردی از خانواده واقعی خود، تماس‌های متعددی از سوی هموطنان صورت گرفت که دو مورد ازاین تماس‌ها در حال پیگیری است.

پیگیری‌ها ادامه دارد/ ماریای ایرانی همچنان به دنبال خانواده واقعی خود در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اعظم میرزایی؛
اوایل خردادماه سال جاری بود که از طریق یکی از کارشناسان گردشگری قزوین با ماریا آشنا شدیم.

در صحبت‌های اولیه مشخص شد که ماریا اصالتا ایرانی است و از زمانی که نوزادی چندماه بوده است به خانواده‌ای دانمارکی سپرده شده و این اولین باری است که به ایران سفر کرده است.

ماریا که اکنون زنی 44 ساله است از کودکی متوجه تفاوت‌های ظاهری خود با خواهر و برادرهایش شده و از همان زمان مادر و پدر دانمارکی‌اش ماجرای فرزندخواندگی‌اش را برای او توضیح داده‌اند.

ماریا طبق اطلاعاتی که خانواده دانمارکی‌اش به او داده بودند، می‌دانست که سربازی او را در حالی که نوزادی چندماهه بوده بر روی پله‌های شهربانی قزوین پیدا کرده‌ است.

ماریای چندماهه پس از مدت زمان کوتاهی به پرورشگاهی در تهران تحویل داده می‌شود و در همان سال برای نگهداری به یک خانواده دانمارکی سپرده می‌شود.

این بانوی ایرانی با سفر به ایران قصد داشته تا خانواده واقعی خود را پیدا کند و این تصمیم او از زمانی که صاحب فرزند می‌شود شکلی جدی‌تر به خود می‌گیرد و به محض مهیا شدن شرایط با همسر دانمارکی‌اش به ایران سفر می‌کند.

با دریافت این اطلاعات از طریق خبرنگار اجتماعی صبح قزوین و انتشار گسترده آن در خبرگزاری ‌های دانا، میزان و چاپ خبر در روزنامه همشهری تماس‌هایی با این پایگاه خبری مبنی بر دریافت اطلاعات و دادن نشانی‌هایی صورت گرفت که همچنان دو مورد از این موارد در حال پیگیری است که نتایج آن در این پایگاه خبری درج خواهد شد.

از همشهریان و هموطنان خواستاریم چنانچه اطلاعات دیگری دارند و یا شباهتی در چهره این بانوی ایرانی با فردی که گمشده‌ای دارد مشاهده می‌کنند ما را در کمک به این بانوی ایرانی که سخت در تلاش برای یافتن خانواده واقعی خود است، یاری کنند.

شماره‌های تماس: 02833793645-09375767275-09363056473

خبر کامل خردادماه را در اینجا ببینید

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان