۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آینده سوریه، لبنان و فلسطین از آن مکتب اهل بیت(ع) است/ اساس قیام امام حسین(ع) این بود که ولایت طاغوت را برچیند
کد خبر: ۲۱۵۹۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۰ ساعت: ۱۱:۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

آینده سوریه، لبنان و فلسطین از آن مکتب اهل بیت(ع) است/ اساس قیام امام حسین(ع) این بود که ولایت طاغوت را برچیند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: آینده سوریه، لبنان و فلسطین از آن مکتب اهل بیت (ع) است و امروز یمن هم در راستای تحقق همین هدف قرار گرفته و آن‌چه که دشمنان را نگران کرده، پیروزی‌‌های آینده جهان اسلام است.

 آینده سوریه، لبنان و فلسطین از آن مکتب اهل بیت(ع) است/ اساس قیام امام حسین(ع) این بود که ولایت طاغوت را برچیند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان عصر روز گذشته(دوشنبه) در اولین سالگرد شهید مدافع حریم اسلام، رسول پورمراد با بیان اینکه خداوند به همه مردم عالم فرموده، در این دنیا دو نوع ولایت وجود دارد، اظهار کرد: انسانِ بدونِ ولایت در این عالم وجود ندارد و حتی صهیونیست‌ها و فتنه‌گران هم صاحب ولی هستند.

وی تصریح کرد: خداوند ولی کسانی است که ایمان آورده‌اند و پیغمبر و ائمه اطهار(ع) هم مردم را به ولایت خدا دعوت می‌کنند و ولایت آن‌ها در طول ولایت خداوند قرار دارد.

امام‌جمعه قزوین بیان کرد: اما در طرف مقابل ولایت دشمنان خدا و مشرکان است و در میان آن‌ها اولیاء مطرح است و آن‌ها به خاطر نپذیرفتن ولایت خداوند، هر کسی را به عنوان ولی می‌پذیرند و به سراغ ولایت شیطان و طاغوت می‌روند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: ولایت خدا مؤمنان را از تاریکی، ظلم، شرک و ذلت به سمت عدالت، یکتاپرستی و عزت هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه مؤمنان نسبت به هم صاحب ولایت بوده و مراقب آبروی یکدیگر هستند، گفت: اگر نفاق در جامعه رخنه کند، بساط ولایت بین مؤمنان برچیده می‌شود و خداوند نیز در این باره فرموده منافقان نسبت به یکدیگر هیچ رشته رفاقت، الفت و ولایتی ندارند.

عابدینی با بیان اینکه اساس کار امام حسین (ع) این بود که ولایت طاغوت و شیطان را برچیند، تأکید کرد: اینکه امام حسین (ع) فرمود اگر من با مثل یزید بیعت کنم، فاتحه اسلام خوانده شده است، تکلیف امروز ما را هم روشن کرده است.

امام‌جمعه قزوین اذعان کرد: منافقان را نباید به عنوان ولی برگزینیم چرا که آنها انسان را به کارهای بد و خارج از دین که همان امر به منکر است، دعوت می‌کنند.

وی اضافه کرد: امروز منافقان در جهت مخالف ولی فقیه حرکت می‌کنند و در حالیکه ایشان می‌فرمایند اگر اسرائیل غلطی بکند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، می‌گویند ما با اسرائیل سر جنگ نداریم و از کاهش توان نظامی سخن می‌گویند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: خداوند به رسول خود فرموده که منافقان را به عذاب دردناک بشارت بده و در ادامه منافقان را کسانی معرفی می‌کند که به جای مؤمنان، کافران را به ولایت، دوستی و رفاقت می‌پذیرند.

عابدینی اظهار کرد: این که برخی‌ها می‌گویند ما با امریکا در مخالفت با تروریسم هدف یکسان داریم، حرف غلطی است چرا که امریکایی‌ها متدینان، سیدحسن نصرالله، سپاه، شیخ ابراهیم زکزاکی، امام (ره) و رهبری را تروریست می‌دانند، در حالی‌که ما اوباما، داعش و صهیونیست‌ها را تروریست می‌دانیم.

وی تصریح کرد: آینده سوریه، لبنان و فلسطین از آن مکتب اهل بیت (ع) است و امروز یمن هم در راستای تحقق همین هدف قرار گرفته و آن‌چه که دشمنان را نگران کرده، پیروزی‌‌های آینده جهان اسلام است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان