۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اختصاص ۲۵ميليارد و ۵۵۰ ميليون ريال اعتبار جهت گازرسانی روستاهای منطقه طارم
کد خبر: ۲۱۴۸۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۶ ساعت: ۱۱:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در هفته دولت صورت گرفت؛

اختصاص ۲۵ميليارد و ۵۵۰ ميليون ريال اعتبار جهت گازرسانی روستاهای منطقه طارم

با تخصيص بودجه‌اي معادل ۲۵ ميليارد و ۵۵۰ ميليون ريال شهر سيردان و ۶ روستاي منطقه طارم به نام‎هاي آلتين كش، شاهوران، هندي زمين، قيطول، قره چم و كشكور به شبكه گاز سراسري متصل خواهند شد.

اختصاص ۲۵ميليارد و ۵۵۰ ميليون ريال اعتبار جهت گازرسانی روستاهای منطقه طارم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، به مناسبت هفته دولت صبح امروز(شنبه) با حضور فرماندار و نماينده قزوين در مجلس شوراي اسلامي، مسئولين شركت گاز و جمعی از اهالی منطقه سيردان کلنگ آغاز عملیات اجرایی گازرساني به شهر سيردان و 6 روستاي منطقه به زمین زده شد.
صالحي رئيس اداره گاز ناحيه قزوين در اين مراسم ضمن گراميداشت هفته دولت در تشريح اين پروژه‌ها گفت: با تخصيص بودجه‌اي معادل 25 ميليارد و 550 ميليون ريال شهر سيردان و 6 روستاي منطقه طارم به نام‎هاي آلتين كش، شاهوران، هندي زمين، قيطول، قره چم و كشكور به شبكه گاز سراسري متصل خواهند شد.
صالحي در ادامه بیان کرد: با گازرساني به شهر سيردان و 6 روستاي مذكور تعداد 3305 خانوار شهري و روستايي از نعمت گاز طبيعي بهره مند خواهند شد.
وي ابراز کرد: با توجه به گازدار شدن دو شهر معلم كلايه و رازميان در چند ماه آينده و با اتمام پروژه گازرساني به شهر سيردان در سال 96، پروژه گازرساني به شهرهاي استان به اتمام خواهد رسيد و تا پايان سال 96 تمامي شهرهاي استان از گاز طبيعي بهره مند خواهند شد.
این مسئول همچنين از افتتاح گازرساني به 3 روستاي بند زویار، گرکین و نوروزآباد از توابع شهرستان قزوين با اعتباري معادل 7 ميليارد و 500 ميليون ريال خبر داد.
در اين مراسم موسوي فرماندار شهرستان قزوين نيز ضمن تقدير از تلاش‌هاي شركت گاز در گازرساني به شهرها و روستاهاي فاقد گاز استان اظهار اميدواري كرد با پيگيري شركت گاز اين پروژه‌ها در اسرع وقت به سر انجام برسد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان