۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اگر از خون شهدا در دنیا دفاع نکنیم، تاریخ ما را محاکمه خواهد کرد/ مسئولین همانند مردم زندگی کنند
کد خبر: ۲۱۴۸۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳ ساعت: ۱۴:۴۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمسیون تلفیق مجلس:

اگر از خون شهدا در دنیا دفاع نکنیم، تاریخ ما را محاکمه خواهد کرد/ مسئولین همانند مردم زندگی کنند

رئیس کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به سمتی حرکت کنیم که مردم نسبت به مسئولان حس خوبی نداشته باشند مسئولین نیز همانند مردم زندگی کنند.

اگر از خون شهدا در دنیا دفاع نکنیم، تاریخ ما را محاکمه خواهد کرد/ مسئولین همانند مردم زندگی کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه) در پنجمین یادواره شهید رجایی و شهدای کارمند استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ایران به رهبری امام خمینی آغاز و با رهبری مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرد، انقلابی که با شهادت، پیام عاشورا و قرآن به پیروزی رسید.

بالا بردن پرچم اهل بیت هدف اصلی انقلاب اسلامی است

 وی با بیان اینکه رابطه نزدیکی بین رهبری، انقلاب و شهادت وجود دارد، گفت: انقلاب دارای اهداف بلند مدت و میان مدت است و هدف اصلی و اساسی انقلاب اسلامی بالابردن پرچم اهل بیت (ع) است.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اسلام اهل بیتی در دنیا ناشناخته بود و اسلامی به دنیا معرفی شده بود که هیچ ضرری برای آمریکا و ظالمان نداشت و شهروندان آن درجه سه شناخته می شدند.

حاجی بابایی با بیان اینکه امروز اسلام اهل بیتی در دنیا شناخته شده است، تصریح کرد: این اسلام با محوریت جمهوری اسلامی وجود دارد که در مقابل آن آمریکا مقابله و دشمنی می‌کند.

وی افزود: امروز در جنوب لبنان، غزه، آلمان و فرانسه تفکر ناب اسلام درحال خودنمایی است و این پیروزی و موفقیت را مدیون شهدا هستیم.

اگر شهدای حرم نبودند عراق و حرمین شریفین در تسخیر داعش بود

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به شهدای مدافع حرم ابراز کرد: امروز میلیون‌ها جوان از حرم حضرت زینب(س) و امام حسین (ع) با خون‌شان دفاع می‌کنند و این نشان دهنده تربیت انقلابی جوانان است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بعضی غفلت کاری‌ها و مسائل گوناگون که از طرف مسئولین سر می‌زند روح مردم را آزرده می کند، عنوان کرد: این کوتاهی‌ها در برابر اهداف بلند انقلاب  قابل توجه نیست و هیچ یک از این کارها سبب نشده که خانواده‌ها نتواند شهدای حرم را در این کشور تربیت کنند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان وظیفه دارند به آحاد ملت خدمت کرده و هرگونه سختی را از ملت دور کنند، اظهار کرد: این انقلاب روح بلندی دارد و ریشه آن در خون شهدا است و خون شهدای مدافع حرم این انقلاب را تازه نگاه داشته است.

حاجی بابایی در ادامه اضافه کرد: دنیا در برابر جمهوری اسلامی کوتاه آمده و امروز روسیه با تمام توان کنار ما ایستاده و با تکفیری‌ها در کشورهای مختلف مبارزه می‌کند واگر شهدای حرم نبودند عراق نبود و کربلا و نجف در تسخیر داعش بود.

 رئیس کمیسیون تلفیق مجلس عنوان کرد: آمریکا با تمام توان و قدرت سایبری خود به تفکر جوانان جمهوری اسلامی حمله کرده اما میلیون‌ها جوان در برابر فشار آن‌ها بیدار و با بصیرت شده است.

 وی با اشاره به لزوم ایستادگی در برابر استکبار جهانی گفت: زبان مقابله با استکبار مقاومت است، با آمریکا نمی‌توان مسامحه کرد زیرا که هر قدم عقب نشینی کنیم او چندین قدم جلوتر می‌آید.

حاجی بابایی افزود: آمریکا از انسان‌ها و کسانی که حاکمیت دارند به عنوان ابزار استفاده می‌کند، هرکجا که به آمریکا اعتماد کردیم جواب آن را برعکس داد.

این نماینده با بیان اینکه آمریکا تحریم‌های ایران لغو نخواهد نمی‌کند، بیان کرد: پیشرفت های هسته‌ای و علمی جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند بنابراین امریکا به هیچ وجه برنامه هسته‌ای ایران را نمی‌پذیرد و تحریم‌های کشور ما را برنمی‌دارند.

مسئولین همانند مردم زندگی کنند

وی اضافه کرد: برداشتن تحریم‌ها جمهوری اسلامی را تقویت می کند همه جناح ها و قوا باید کنار هم ایستاده و بر اساس اقتصاد مقاومتی، اقتصاد را پیش ببریم که استکبار ستیزان نتوانند با تحریم اقتصاد کشور را برهم بریزند.

حاجی بابایی با اشاره به لزوم ساده زیستی در بین مسئولان یادآور شد: نباید به سمتی حرکت کنیم که مردم نسبت به مسئولان حس خوبی نداشته باشند مسئولین نیز همانند مردم زندگی کنند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: ما امروز 2 وظیفه داریم وظیفه نخست دفاع از خون شهداست و اگر این کار را نکنیم دنیا و تاریخ ما را محاکمه خواهد کرد و دیگر اینکه همه در جهت حل مشکلات مردم، اشتغال و مشکلات اقتصادی تلاش کنیم.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان