۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولانی که با بنیاد شهید همکاری نمی‌کنند را به من معرفی کنید
کد خبر: ۲۰۹۸۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۰ ساعت: ۱۵:۴۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

مسئولانی که با بنیاد شهید همکاری نمی‌کنند را به من معرفی کنید

محمدی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید قزوین بیان کرد: اگر برخی مسئولین با بنیاد همکاری نکرده و سنگ‌اندازی می‌کنند به من اطلاع بدهید تا اقدامات لازم را انجام بدهم.

مسئولانی که با بنیاد شهید همکاری نمی‌کنند را به من معرفی کنید
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، جلسه بررسی فعالیت‌ها و طرح مسایل و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پیش از ظهر امروز(یکشنبه) با حضور غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس و نماینده‌ مردم قزوین در مجلس برگزار شد.
در این دیدار داود محمدی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل اشتغال جامعه‌ هدف گفت: بانک‌هایی هستند که با بهره کم وام‌های کارآفرینی پرداخت می‌کنند که با معرفی جامعه ایثارگران به این بانک‌ها می‌توان بخشی از مشکلات اشتغال آنها را برطرف کرد.
وی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در کشور نامناسب است، افزود: طبق بیانات مسئولین کشوری مقرر شده 10 هزار واحد صنعتی احیا شود که سهم استان قزوین از این آمار 500 واحد است.
محمدی افزود: با در جریان قرار گرفتن این موضوع بلافاصله هماهنگی‌های لازم با استاندار قزوین و مسئولین مربوطه انجام شد و مقرر شده به 400 واحد صنعتی سرمایه در گردش از طریق تسهیلات بانکی و همچنین یکصد شرکت که پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد دارند، با پرداخت تسهیلاتی به بهره‌برداری برسند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: اگر بتوانیم 500 واحد صنعتی را احیا و افتتاح کنیم، می‌توانیم بیشتر مشکلات مردم به ویژه خانواده شاهد و ایثارگر را در ایجاد اشتغال برطرف کنیم.

این مسئول افزود: با توجه به اختیاراتی که به ما دادند، شما مسئولین بنیاد هر جا احساس کردید که مدیران دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات جامعه ایثارگران همکاری نمی‌کنند، به ما منعکس کنید.
وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه ما خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران است، گفت: این مطلب نباید فقط در حد شعار باشد به همین دلیل اگر برخی مسئولین با بنیاد همکاری نکرده و سنگ‌اندازی می‌کنند و شما با مشکلاتی مواجه می‌شوید، به من اطلاع بدهید تا اقدامات لازم را انجام بدهم.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در حوزه‌ کشوری نیز اگر نیاز است در مجلس شورای اسلامی قانونی وضع یا اصلاح شود به بنده اطلاع بدهید تا با رایزنی با دیگر نمایندگان مجلس پیگیری‌های لازم را انجام بدهم.
محمدی افزود: آماده‌ایم به دور از هر گونه شعار و جنجال، با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌هایمان به خانواده شاهد و ایثارگر خدمات ارائه بدهیم.
وی در پایان گفت: دیدار از خانواده شاهد و ایثار گر در دستور کار بنده است و هر روستا و شهری بروم، از این خانواده‌ها به پاس تجلیل از ایثارگری و رشادت آنها دیدار می‌کنم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان