۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پول‌های آمریکایی و انگلیسی پشت جریانات تکفیری است/ حقوق‌های نجومی مروج اشرافیگری است/ با عامل اصلی انتصاب مدیران مفسد برخورد شود
کد خبر: ۲۰۷۳۰۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پول‌های آمریکایی و انگلیسی پشت جریانات تکفیری است/ حقوق‌های نجومی مروج اشرافیگری است/ با عامل اصلی انتصاب مدیران مفسد برخورد شود

دبیر سرویس سیاسی نشریه پرتو سخن گفت: اگر ریشه جریانات تکفیری دنبال شود به آمریکا و انگلیس می‌رسد که پول‌هایی را هزینه می‌کنند تا اسلام ناب را از چشم مردم بیندازند.

پول‌های آمریکایی و انگلیسی پشت جریانات تکفیری است/ حقوق‌های نجومی مروج اشرافیگری است/ با عامل اصلی انتصاب مدیران مفسد برخورد شود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از سنندج، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش شامگاه دوشنبه در جلسه جامعه اسلامی فرهنگیان استان کردستان، با یادآوری خون‌ها و شهدایی که برای برقراری حکومت اسلامی در کشور تقدیم شده است، اظهار داشت: از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی، برای نخستین بار است که یک عالم دینی در رأس یک حکومت قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: جوانان این نسل کشور باید بدانند که چه ایثارگری‌ها، جانبازی‌ها و خون‌دل‌هایی را ملت متحمل شده‌اند تا این انقلاب به پیروزی رسید و بخاطر همین است که هیچگاه اجازه نمی‌دهند این انقلاب از دست برود.

این روحانی خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند که «دشمن در آینده به سراغ روحانیون انقلابی در سراسر دنیا می‌رود»، که شیخ نمر در عربستان، شیخ زکزاکی در آفریقا، شیخ عیسی قاسم در بحرین و شیخ عارف در پاکستان از مصادیق این فرمایش امام راحل است.

وی گفت: دشمن این آدم‌های تاثیرگذار را رصد می‌کند چون نمی‌خواهند که انقلابی مانند ایران در جهان بوجود آید هرچند تمام تلاش‌ آنها بر این است که انقلاب اسلامی را از ما بگیرند اما باید بدانیم که این انقلاب کیمیاست و باید آن را نگه داشت.

روانبخش یادآوری کرد: در شرایطی که فشارهای سنگینی بر روی انقلاب اسلامی وجود دارد، اما انقلاب ما روز به روز مقتدرتر از گذشته می‌شود و این بخاطر دست‌هایی است که که این جریان را هدایت می‌کند.

وی باطل کردن تمامی فرضیه‌های دشمنان را مهم‌ترین دلیل دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: در زمانی که نیچه می‌گوید، «خدا مرد» و مارس دین را افیون ملت‌ها می‌داند، در این فضا امام راحل آمد و با ایجاد یک حکومت دینی تمامی فرضیه‌های آنان را باطل کرد.

دبیر سرویس سیاسی نشریه پرتو سخن خاطرنشان کرد: همه دنیا در پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد حکومتی اسلامی در ایران ماندند که امام خمینی(ره) نه تنها انقلاب کرد بلکه علم مبارزه را نیز به دنیا نشان داد تا جایی که پاپ گفت «ما مدیون امام هستیم چون دین را زنده کرد».

روانبخش همچنین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های عید فطر امسال فرمودند که جنگ امروز جنگ احزاب است، چون آنها هر آنچه را که در توان دارند به صحنه آورده‌اند و هدف آنها هم اسلام ناب است.

وی تصریح کرد: آنها اسلام را در قالب جریان تکفیری به دنیا معرفی می‌کنند تا افرادی که می‌خواهند به اسلام گروند، پشیمان شوند، جریان تکفیری در تشیع با قمه‌زنی در جلو کاخ سفید و تکفیری سنی که با گفتن الله‌اکبر، سر آدم می‌برند.

روانبخش اضافه کرد: اگر ریشه این جریانات دنبال شود به آمریکا و انگلیس می‌رسد که پول‌هایی را هزینه می‌کنند تا اسلام ناب را از جلو چشم مردم بیندازند و در این شرایط، جنگ احزاب معنا پیدا می‌کند که نیاز به هوشیاری دارد.

این روزنامه‌نگار پیشکسوت همچنین گفت: در داخل کشور هم افرادی هستند که حرف‌های دشمنان را تکرار می‌کنند و جریان لیبرالیستی را ترویج می‌دهند چون به اسلام باور ندارند.

وی تصریح کرد: قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس تصویب شده است اما هنوز ابلاغ نشده است و گاها مشاهده می‌شود که برخی مسؤولان امر به منکر می‌کنند در صورتی که مردم ما متدین هستند و اگر ما به سراغ ارزش‌ها برویم مردم به ما اعتماد می‌کنند.

روانبخش گفت: نظام ما اسلامی است، لائیک نیست و شعار مردم در راهپیمایی‌ها و هدف پیروزی انقلاب، استقلال، آزادی جمهوری اسلامی است و همه مردم خواهان اجرای مو به موی انقلاب هستند اما با ابراز تاسف، برخی‌ها یادشان رفته است که برای چه انقلاب کردیم، آنها احساس می‌کنند که انقلاب ما تنها برای حکومت بر مردم است.

وی افزود: حقوق‌های نجومی 300 و 400 میلیون تومانی همان خوی اشرافیگری و شاهانه است و این برای دولت توجیه نیست که شاید از قبل وجود داشته است، ما حرفی نداریم دولت با همه اینها باید برخورد کند.

روانبخش تصریح کرد: اینهایی که اموال مردم را می‌خورند لیاقت مدیریت ندارند و حتی کسانی هم که عامل سرکار آمدن چنین مدیرانی هستند باید کنار گذاشته شوند و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که ما در بحث بیت‌المال با کسی شوخی نداریم چون اینها ابزاری هستند که اعتقاد مردم به نظام را سست می‌کنند.

این روحانی گفت: در سال 88 عده‌ای می‌خواستند کودتا کنند اما مردم نگذاشت و حالا می‌خواهند کاری سر مردم بیاورند که همه را بی‌قید کنند.

به گفته وی، حضرت علی(ع) در بحث بیت‌المال با عقیل برادرش برخورد کرد چون درخواست دو قرص نان بیشتر کرده بود نه اینکه حقوق‌های 300 و 400 میلیونی گرفته بود و دولت هم باید از خودش شروع کند و با مسبب اصلی این قضیه برخورد کند که همه روسای بانک‌ها و موسسات را گذاشته است.

روانبخش خاطرنشان کرد: مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و برخورد با فساد مردم را به نظام امیدوار می‌کند و می‌طلبد که در برخورد با فسادها کوتاهی نشود.

دبیر سرویس سیاسی نشریه پرتو سخن در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رهبری به کردستان در سال 88 اشاره رد و گفت: استقبالی که مردم کردستان از رهبری داشتند، در قم نشد، و این معنادار است که چشم دشمن با دیدن چنین صحنه‌هایی به در آمد.

روانبخش خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با کوهنوردی در آبیدر سنندج به دشمنان این پیام را داد که کردستان و ایران از امنیت پایدار برخوردار است که باید قدر چنین رهبری را دانست.

انتهای پیام/79001/ر40/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان