۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین از خرید پرچم توسط هلال احمر تا رستوران‌های آماده پذیرایی از روستاییان/ پرچم، کلاه و بادکنک بنفش سهم بی‌ پول‌ترین استان کشور از سفر رئیس جمهور
کد خبر: ۲۰۶۷۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۷ ساعت: ۱:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در آستانه سفر روحانی به کرمانشاه؛

از خرید پرچم توسط هلال احمر تا رستوران‌های آماده پذیرایی از روستاییان/ پرچم، کلاه و بادکنک بنفش سهم بی‌ پول‌ترین استان کشور از سفر رئیس جمهور

بیست و نهمین سفر استانی حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان، در حالی صبح فردا(۲۷ تیرماه) به کرمانشاه انجام خواهد شد که براساس اسناد موجود، بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهای این استان در تلاش هستند تا اقدامات لازم را برای پررنگ نشان دادن این مراسم انجام دهند.

از خرید پرچم توسط هلال احمر تا رستوران‌های آماده پذیرایی از روستاییان/ پرچم، کلاه و بادکنک بنفش سهم بی‌ پول‌ترین استان کشور از سفر رئیس جمهور
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ بیست و نهمین سفر استانی حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان، در حالی صبح فردا(27 تیرماه) به کرمانشاه انجام خواهد شد که براساس اسناد موجود، بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهای این استان در تلاش هستند تا اقدامات لازم را برای پررنگ نشان دادن این مراسم انجام دهند.

یکی از دهیاران استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دانا مدعی شده است که از طرف تعداد زیادی از مردم روستاهای اطراف کرمانشاه صبح فردا به محل سخنرانی رئیس جمهور منتقل می‌شوند که با یک حساب سرانگشتی می‌توان میزان آن‌ها را 10هزار نفر تخمین زد.

این دهیار افزود: همچنین رستوران‌هایی در سطح استان برای ارائه خدمات به مردم روستا‌‌ها آماده شده‌اند و این قول به روستاییان داده شده است که وعده ناهار را در یکی از رستوران استان کرمانشاه صرف کنند، اما برای جلوگیری از حضور خبرنگاران و فیلم‌برداران اسامی رستوران‌ها هنوز به دهیاران اعلام نشده است.

از طرف دیگر بنرهایی در سطح استان کرمانشاه با بنرهای تبلیغاتی از طرف ستاد انتخاباتی دکتر روحانی نصب شده است که شائبه‌ی انتخاباتی بودن سفر روحانی به کرمانشاه را افزایش می‌دهد.

سفر روحانی به کرمانشاه در شرایطی انجام می‌شود که مجمع نمایندگان این استان در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی نوشتند که در صورت عدم پذیرش خواسته مردم کرمانشاه نسبت به تصویب طرح منطقه آزاد قصرشیرین و اورامانات، وی را در این سفر همراهی نخواهند کرد.

در نامه نمایندگان استان کرمانشاه به روحانی آمده است: نظر به اینکه حسب اطلاع تصویب منطقه آزاد قصرشیرین و منطقه ویژه اقتصادی اورامانات و تکمیل راه آهن غرب کشور در جلسه هیئت محترم دولت مورد تایید قرار نگرفته است.

تحقق این امر جزو مطالبات عمومی مردم کرمانشاه می باشد.

لذا اعلام می داریم در صورت عدم پذیرش خواسته های فوق الذکر امکان حضور مجمع نمایندگان استان در همراهی با حضرتعالی میسر نیست.

١- حسن سلیمانی

۲-عبدالرضا مصری

۳- فرهاد تجری

۴- حشمت الله فلاحت پیشه

۵- شهاب نادری

۶- سید قاسم جاسمی

۷- احمد صفری

۸- سید جواد حسینی کیا


اما در شرایطی که استان کرمانشاه در رتبه‌ی اول بیکاری در کشور را در اختیار دارد و با معضلات و مشکلات اساسی نیز روبه‌روست شهرداری مشاور شهردار و مدیر روابط عمومی و امور بین‌المللی شهرداری، طی نامه‌ای از شهردار کرمانشاه می‌خواهد تا سقف خرید کلاه، پرچم و بادکنک را از 10هزار عدد به 20هزار عدد افزایش دهد.


در همین راستا نماینده کمیته تبلیغات سفرهای استانی رئیس جمهور در جلسه‌ای که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شده است، می‌گوید: امشب تا صبح باید بیش از 50 درصد شهر زیر پوشش تبلیغات برود... چاپخانه ها باید با تمام ظرفیت کار کنند.

پرچم و گلاب و ... برای داخل استادیوم را هلال احمر خریداری کرده است که با آنها هم جلسه خواهیم داشت.

همه ادارات باید با طرحی که ما میدهیم بنرهایشان را بزنند و لگوی هیچ روابط عمومی اداره ای نباید درج شود... باید تمام بنرها با لگوی ستاد مردمی باشد!
چون تمام این تبلیغات از پول بیت المال است!! باید گشت های منظم برای جلوگیری از پارگی بنرها به کار گرفته شوند.
بنرهایی هم برای نصب روی اتوبوسها و تاکسی ها در نظر گرفته شده باید با همکاری اتوبوسرانی و تاکسیرانی نصب شود.
دقت کنید ما حرکت خودجوش نداریم همه چیز باید با هماهنگی و کنترل ما انجام شود به هر حال کار ما با دولت احمدی نژاد فرق می کند!!

همچنین در پیامکی نیز از مدیران مدارس خواسته شده است که برای تحویل ملزومات استقبال از روحانی، به واحد فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش مراجعه کنند.
بی‌پول‌ترین استان کشور، در شرایطی برای پذیرایی از رئیس جمهور زیر بار هزینه‌های هنگفت کمر خم می‌کند که مجمع نمایندگان آن، روحانی را به دلیل برآورده نشدن درخواست‌های مردم استان، در سفر استانی همراهی نمی‌کنند.

آنچه از شواهد بر‌می‌آید حکایت از آن دارد که روحانی در فاصله کمتر از یک‌سال تا انتخابات ریاست جمهوری، سعی دارد تا با استفاده از امکانات دولتی و سفرهای استانی یک کارناوال تبلیغاتی راه‌اندازی کند و این مسئله‌ای است که نه تنها در سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه، بلکه زین پس در تمامی سفرهای استانی روحانی شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: راه دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان