۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین صبح پیروزی مردم فلسطین نزدیک است+تصاویر
کد خبر: ۲۰۲۷۰۴ نویسنده: شیما شعبانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۱۶:۰ ↗ لینک کوتاه

گزارش مردمی از راهپیمایی روز قدس؛

صبح پیروزی مردم فلسطین نزدیک است+تصاویر

با ادامه مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و این هشدار بزرگی است برای ظالمان که دست از جنایت مظلومین بردارند.

صبح پیروزی مردم فلسطین نزدیک است+تصاویر
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ،___ شیما شعبانی.

روز قدس يك روز جهانى است، روزى نيست كه فقط اختصاص به فلسطین داشته باشد. روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است، روز مقابله ملت‌هايى است كه در زير فشار ظلم امريكا و غير امريكا بودند، در مقابل ابرقدرت‌هاست.
روزى است كه بايد مستضعفين مجهز شوند در مقابل مستكبرين و دماغ مستكبرين را به خاك بمالند و منافقين آنهايى كه با ابرقدرت‌ها در زير پرده آشنايى دارند و با اسرائيل دوستى در اين روز بى‏تفاوت هستند، يا ملت‌ها را نمى‏گذارند كه تظاهر كنند.

روز قدس روزى است كه بايد سرنوشت ملت‌هاى مستضعف معلوم شود، بايد ملت‌هاى مستضعف اعلام وجود بكنند در مقابل مستكبرين. روزى است كه بايد همت كنيد و همت كنيم كه قدس را نجات بدهيم و برادران لبنانى را از اين فشارها نجات بدهيم. روزى است كه بايد تمام مستضعفين را از چنگال مستكبرين بيرون بياوريم. روزى است كه بايد جامعه مسلمين‏ همه اظهار وجود بكنند و به ابرقدرت‌ها هشدار بدهند.
امروز مردم انقلابی قزوین آمده بودند تا حرکتی پرشور و گسترده را علیه رژیم غاصب اسرائیل داشته باشند و ضمن محکوم نمودن جنایات آن رژیم پوشالی، حمایت خود را از همنوعان خود در فلسطین اعلام کنند.
یکی از حاضرین در این راهپیمای باشکوه که نوجوان 17 ساله‌ای است، می‌گوید: اسرائیل جنایتکار باید بداند که دیگر امروز فلسطین تنها نیست؛ بلکه تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به خصوص نوجوانان و جوانان ایران از این ملت بی دفاع حمایت می‌کنند.

نسیم عابدی در ادامه با اشاره به شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس اضافه می‌کند: مردم ايران اسلامي تا نابودي اسرائيل در اين راهپیمايي‌ها شرکت خواهند کرد.
وی تصریح می‌کند: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند:" اسرائیل 25 سال آینده را نخواهید دید" به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.
یکی دیگر از شهروندان که پیرمردی 60 ساله‌‌ است با بیان اینکه مردم قزوین هر ساله حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس دارند، اظهار می‌کند: از ابتدای انقلاب تا امروز در همه راهپیمایی‌های روز قدس شرکت کرده‌‌ام و سال‌های آتی هم به شرط حیات حضور پیدا می‌کنم.
احمد محمدی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین می‌گوید: آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی با جنایات خود در فلسطین اشغالی به خصوص مردم غزه چهره خبیث خود را به جهانیان نشان داده‌اند و ملت ایران همگام با کشور فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف مقابله خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه در این راهپیمایی شرکت کرده است، عنوان می‌کند: مردم باید نسبت به همه ملت‌های مظلوم جهان احساس مسئولیت کنند و با شرکت در این راهپیمایی‌ها انزحار خود را از مستکبرین و تجاوزگران اعلام کنند.
این شهروند در ادامه اضافه می‌کند: روز قدس، روز حمایت از مظلومین جهان در مقابله با مستکبرین جهان است و همچنین هشداری برای ابر قدرت‌هاست.
یکی دیگر از شهروندانی که در این راهپیمایی حضور دارد جوان 21 ساله‌ای است که در رشته علوم سیاسی تحصیل می‌کند، وی با اشاره به فلسفه وجودی روز قدس می‌گوید: روز قدس سبب اتحاد و وحدت بین مسلمین می‌شود و بر همه ما واجب است این وحدت و انسجام بین مسلمانان جهان حفظ کنیم و برای ثبات نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

سمیرا امینی با اشاره به حضور باشکوه مردم در این روز بزرگ اظهار می‌کند: مردم با مشارکت هر چه باشکوه‌تر و گسترده‌تر خود در راهپیمایی روز قدس بنیان‌های پوشالی رژیم صهیونیستی را می‌لرزانند و قدرت و همبستگی ملت‌های مسلمان و انقلابی را نمایش می‌دهند.
وی در ادامه اضافه می‌کند: مشارکت ملت ایران در روز قدس و همچنین شعار دادن، همراهی و همدلی ما، مردم فلسطین را شاد می‌کند و این ملت مظلوم بداند صبح پیروزی نزدیک است.
این جوان قزوینی تصریح می‌کند: ما باید برای گرامیداشت نیم قرن مبارزه و مقاومت ملت مظلوم فلسطین این روز را گرامی بداریم و فریاد اعتراض خود را بر سر مستکبرین و متجاوزان سر دهیم.

وی با اشاره به مبازره مجاهدین و مدافعان با گروه‌های تروریستی در کشورهای مختلف از جمله سوریه، عراق و یمن ابراز می‌کند: برای رسیدن به آرمان متعالی جهان اسلامی راهي جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه هاي ترويستي و تکفيري نیست و ملت شهید پرور ایران تا رسیدن به این هدف از پای نخواهد نشست و دست از مبارزه برنمی‌دارد.
در طی مسیر راهپیمایی روحانی نظر همگان را به خود جلب می‌کند که در گوشه‌ای نشسته و آرام آرام گریه می‌کند، وی با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بزرگ اظهار می‌کند: مردم انقلابی و مومن قزوین همگام با مردم سراسر کشور با حضور حداکثری خود از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین حمایت کردند و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اسرائیل نشان دادند.
حجت الاسلام سید مهدی حسینی با بیان اینکه مسلمانان باید در مقابل تفرقه‌های دشمن ایستادگی کنند، عنوان می‌کند: امروز تمامی مسلمانان با حفظ وحدت و یکپارچیگی، ضمن دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین با حضور ميليوني در راهپيمايي روز قدس صداي خود را به گوش جهانيان رسانند.
وی در ادامه اضافه می‌کند: ملت شجاع ایران هر ساله یکدل و یکصدا نابودی و محو رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به انعکاس این روز بزرگ در رسانه‌های جهانی اعلام می‌کند: برگزاری مراسم باشکوه روز جهانی قدس در شهرهای مختلف ایران و دیگر کشورهای اسلامی همیشه مورد توجه رسانه‌های منطقه و جهان قرار می‌گیرد و با این بازتاب پیام انزجار ملت‌های مسلمان به گوش جهانیان می‌رسد.
وی ضمن قدردانی از مردم روزه‌دار و مون قزوین می‌گوید: امروز مردم مومن و انقلابی قزوین همگام با ملت ایران در سراسر کشور حماسه دیگری را در روز جهانی قدس خلق کردند و نشان دادند که ذره‌ای از آرمانهای بلند انقلاب و اسلام عقب نشینی نخواهند کرد.
حسینی خاطر نشان می‌کند: مهمترين دغدغه جهان اسلام، ایجاد همبستگی و وحدت بین امت‌های اسلاميست و همچنین مقابله با رژيم غاصب صهيونيستي و مستکبران جهانی است.
یکی دیگر از شهروندان قزوینی بانوی 40 ساله‌ای است که با اشاره به روز جهانی قدس می‌گوید: با ابتکار هوشمندانه امام خميني(ره) در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس يک راهبرد بسيار مهم و سرنوشت‌ساز در مسير اتحاد امت مسلمان ساخته شد.
مریم فرهادی در ادامه اضافه می‌کند: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه شرعی همه‌ مسلمانان جهان است و مردم انقلابی ایران با حضور حداکثری خود از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و ملت مظلوم فلسطین این را بدانند هرگز در راه مبارزه تنها نیستند.

وی تصریح می‌کند: با ادامه مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و این هشدار بزرگی است برای ظالمان که دست از جنایت مظلومین بردارند.
این شهروند قزوینی اظهار می‌کند: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم قزوین همگام با سایر مسلمانان و آزادیخواهان جهان، در روز قدس، آزادی فلسطین را فریاد زدند.
فرهادی در ادامه اضافه کرد: مسلمانان با شرکت در این راهپیمایی مردم مظلوم فلسطین را یاری می‌کنند و همچنین انسجام و اتحاد خود را به جهانیان به ویژه آمریکای جنایتکار و سگ نگهبان او در منطقه نشان دادند.
یکی دیگر از شهروندان که در این مراسم حضور دارد، با اشاره به حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌گوید: روز قدس فرصتی است تا ملت ایران پشتیبانی خود را از این ملت مظلوم نشان دهد و در مسیر مبارزه همدل و همراه مردم مظلوم فلسطین باشند.
مونا قنبری تصریح می‌کند: دولت باید اقدامات جدی‌تر برای حمایت از کشور فلسطین انجام دهد و در مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل تمام توان خود را به کار بگیرد.
وی در ادامه اضافه می‌کند: بسیاری از کشورها در صدد تلاش برای فراموشی موضوع قدس و فلسطین هستند، وظیفه ملت و سیاستمداران دولت این است حیله‌های دشمن را برای مردم روشن کنند و در جهت مقابله با آن‌ها برآیند.
آری مردم مومن و انقلابی قزوین در 100 نقطه استان با وجود گرمای شدید و با زبان روزه تا قرائت قطنامه پایانی در مراسم عظیم روز جهانی فدس حضور مستحکمی داشتند و پیام خود را به جهان رساندند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان