۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دعوت نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: ۲۰۲۳۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۰ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

با انتشار بیانیه مشترکی صورت گرفت؛

دعوت نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار قزوین با انتشار بیانیه‌ای مشترک از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

دعوت نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با استانداردر بیانیه ای مشترک مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند . 
بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، نشانه عزم راسخ و دوراندیشی حکیمانه امام راحل (ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و هیچگاه فراموش نکنند که بیت‌المقدس پاره تن اسلام است؛ ضروری است مسلمین با همدلی، وحدت اسلامی و با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت، انسجام و اتحاد خویش را به رخ زیاده‌خواهان بشکند.

ما نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) غصب سرزمین اسلامی فلسطین و اسکان صهیونیست‌ها در این سرزمین را مبنای مهندسی معیوب خاورمیانه و ریشه مشکلات دهه‌های اخیر ملت‌های این منطقه می‌دانیم که اگر این توطئه نبود، این جنگ‌ها، اختلافات و دخالت‌های سلطه‌گران و زورگویان نیز به وجود نمی‌آمد. دیر نیست زمانی که شاهد درخشش ستاره و طلوع صبح امید در سرزمین فلسطین و محو و نابودی زائده دروغین و جعلی صهیونیستی از صحنه جغرافیا باشیم.

اینجانبان ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جهان‌خوار، همدوش و همراه با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران از مردم فهیم، آگاه و ولایتمدار استان قزوین دعوت می‌کنیم همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین، یمن و بحرین، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.
انتهای پیام / 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان