۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ملت ایران همواره در مقابل جریان نفاق و قدرت طلب ایستادگی می کند
کد خبر: ۱۵۰۸۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۶:۲۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

ملت ایران همواره در مقابل جریان نفاق و قدرت طلب ایستادگی می کند

نماینده ولی فقیه گفت: مردم با حضور در مراسم تشییع شهدا ضمن تجدید میثاق با شهدای انقلاب، به تمام دشمنان داخلی و خارجی نشان می دهند که همواره ملت ایران در مقابل جریان نفاق و قدرت طلبی خواهد ایستاد.

ملت ایران همواره در مقابل جریان نفاق و قدرت طلب ایستادگی می کند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه تشییع پیکر مطهر سه تن از شهدای دوران دفاع مقدس در استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: امروز در استان ما همزمان با سراسر کشور کسانی تشییع شدند که نشان حضرت زهرا(س) را در مظلومیت و گمنامی دارند.
وی گفت: شهدا نماد گمنامی و مظلومیت حامی امیرمومنان و حضرت فاطمه زهرا(س) و نشانه های حقانیت انبیاء الهی و پیامبر اکرم(ص) هستند و نماد بارزی بر مسیر حقانیت اولیای الهی محسوب می شوند.
عابدینی بیان کرد: شهدا آیه خدا هستند، آیه یعنی نشانه و نشانی، هرکسی راه را گم کرده و به مدد این نشانه ها راه را پیدا می کند.
وی در ادامه افزود: شهدای گمنام ما نشانه ولایت امیرالمومنین و پیام آور غدیرخم هستند، در هر گوشه ای از خاک ایران که شهدا دفن می شوند قطعه ای از قیام امام حسین تبلور می کند و کربلا و حماسه آن را زنده می‌کند.
امام جمعه قزوین یادآورشد: مردم با حضور در مراسم تشییع شهدا ضمن تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، به تمام دشمنان داخلی و خارجی و استکبار دنیا نشان می دهند که همواره ملت ایران در مقابل جریان نفاق و قدرت طلبی خواهد ایستاد.
وی با بیان اینکه مردم و مسئولان کشور، آرامش و آسایش خود را مدیون خون شهدا هستند، ابراز کرد: امروز وظیفه آحاد جامعه است تا در مسیر اهداف شهدا و انقلاب اسلامی گام بردارند و با انجام وظایف‌ خود به نحو احسن، رضایت خداوند و شهیدان را به دست آورند. 
عابدینی در پایان خاطر نشان کرد: همانگونه که شهدا از همه چیز خود گذشتند ما نیز تمام هستی خود را در راه شهدا خواهیم بخشید.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان