۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین نیمار; قرار بود من ضربه دوم پنالتی مسی را بزنم اما سوارز نزدیک‌تر بود
کد خبر: ۱۳۹۳۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۵:۵۲ ↗ لینک کوتاه

به نتیجه مذاکراتم با بارسلونا خوشبین هستم

نیمار; قرار بود من ضربه دوم پنالتی مسی را بزنم اما سوارز نزدیک‌تر بود

مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا به هواداران این تیم خبر خوبی داد و گفت احتمال ماندنش در نیوکمپ برای چند سال دیگر زیاد است.

نیمار; قرار بود من ضربه دوم پنالتی مسی را بزنم اما سوارز نزدیک‌تر بود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، نیمار پس از پیروزی 6 بر یک تیمش برابر سلتاویگو در ورزشگاه نیوکمپ، خیال بسیاری از هواداران بارسا که نگران جدایی او از آبی‌و‌اناری‌ها بودند را راحت کرد و به برخی ابهامات درباره آینده‌اش پاسخ داد.

اخیراً درباره نیمار 24 ساله که تا ماه ژوئن سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد شایعاتی فراوانی منتشر شده از جمله اینکه باشگاه‌هایی مانند رئال‌مادرید و منچسترسیتی حاضرند غرامت فسخ قرارداد مهاجم پیشین سانتوس که رقمی معادل 190 میلیون یورو است را بپردازند.

نیمار در واکنش به این شایعات گفت: مذاکرات برای تمدید قرارداد من با بارسلونا در حال انجام است. هنوز دو سال دیگر از قراردادم با بارسلونا باقی مانده و من درباره آینده‌ آسوده خاطر هستم. به تمدید قراردادم با بارسلونا خوشبین هستم.

وی سپس به ابراز رضایت از پیروزی قاطع تیمش برابر سلتاویگو پرداخت و به پنالتی جالبی که مسی و سوارز با یکدیگر و به صورت دو ضرب زدند اشاره کرد. نیمار عنوان کرد: قرار بود من ضربه دوم پنالتی مسی را بزنم. من و او در تمرینات روی این حرکت تمرین کرده بودیم اما سوراز نزدیک‌تر بود و او ضربه آخر را زد. رفاقت میان ما مهمتر از هر چیز و گلزنی است. چیزی که برای‌مان مهم است پیروزی بارسلونا است نه اینکه کدام یک از ما گل‌های بیشتری می‌زند.

مهاجم برزیلی آبی‌و‌اناری‌ها در پایان به بازی‌های پیش روی تیمش از جمله بازی برابر آرسنال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره و تأکید کرد: 10 روز بسیار سخت را پیش‌رو داریم که در آن سفرهایی مهم و بازی‌هایی بسیار حساس داریم. از نتایجی که در این اواخر کسب کرده‌ایم، راضی هستیم اما می‌‌خواهیم به این روند امتیازگیری ادامه دهیم. نگاه‌مان به بازی برابر آرسنال است. آنها تیم فوق‌العاده‌ای دارند و بازی سختی پیش روی ماست.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان