۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی محکومیت کشتار شیعیان نیجریه
کد خبر: ۱۱۹۳۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین صورت گرفت؛

دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی محکومیت کشتار شیعیان نیجریه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با انتشار بیانیه‌ای از مردم استان برای شرکت در تظاهرات محکومیت کشتار شیعیان نیجریه دعوت کرد.

دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی محکومیت کشتار شیعیان نیجریه
به گزارش خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در حمایت از شیعیان مظلوم نیجریه اقدام به برگزاری راهپیمایی بعد از نماز جمعه می‌کند.
در این زمینه بیانیه‌ای برای دعوت از مردم استان برای شرکت در این مراسم به شرح زیر منتشر شده است:
در ابتدای این بیانیه آمده است: حمله به بیت شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر و مرجع بزرگ شیعیان نیجریه و اقدام به توهین و جسارت به ایشان و اماکن مقدسه دینی و قتل و کشتار شیعیان نیجریه توسط تکفیرهای تندروی بوکوحرام، همراه با حمایت کامل ارتش و رژیم دیکتاتور آل سعود اقدامی جنایت بار، وقیحانه، جسارت آمیز و از روی ترس و استیصال بوده است.
این گونه حملات و قتل عام‌ها، درپی استیصال و درماندگی ارتش نیجریه و رژیم آل سعود در برابر رشد فزایندۀ مکتب نورانی اسلام در میان مردم آن کشور و ترس و وحشت از رشد روز افزون مسلمانان و افزایش قدرت نفوذ معنوی آنان است.
در ادامه این بیانیه می‌افزاید: اسلام هراسی و به ویژه شیعه هراسی و توهین به شیعیان و مقدسات آنان در اقصی نقاط جهان، به منظور تضعیف قدرت اسلام و مسلمانان و انحراف در افکار و عقاید و ایجاد چهره ای خشن و ترسناک از آنان در افکار عمومی جهان بوده، به طوری که همیشه این گونه اقدمات ددمنشانه با برنامه ریزی های پیچیده و گسترده و توطئه چینی‌های فزاینده از سوی "نظام سلطه و استکبار جهانی" به سرکردگی امریکای جنایتکار و صهیونیسم تروریست پرور، توسط مزدوران آنان علیه اسلام و مسلمانان به ویژه شیعیان به کار می‌رود و دستان پنهان و پلید امریکا، رژیم اشغالگر قدس و رژیم کودک کش آل سعود در این حملات و جنایات به وضوح قابل مشاهده است.
حمله به علما، منازل و بیوت آنان و جسارت و توهین به مقدسات و اماکن مقدسۀ دینی از هر نظر و نگاهی محکوم بوده و بایستی حرمت علما و برزگان دینی حفظ و از اماکن مقدس دینی حفاظت و پاسداری شود.
در پایان این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ضمن محکومیت این واقعۀ مصیبت بار و تسلیت به خانواده های داغدار این شهدا، از آحاد مردم مسلمان وآگاه قزوین مى‌خواهد پس از اقامۀ نماز جمعه این هفته (27 آذر ماه 1394) علیه این تجاوز آشکار قیام کرده و این اقدام ضدانسانی و غیر قانونی را محکومو حمایت قاطع خود را از مظلومین با تبعیت از آموزه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، اعلام نمایند.
زمان: جمعه این هفته ( 27 آذر ماه ) پس از بر پایی نمازجمعه ازمحل مسجد النبی تا میدان آزادی
"شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین"
انتهای پیام/2002








دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان