۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کمبود روشنایی پل شهید رجایی، خطر جدی برای عابران پیاده
کد خبر: ۱۱۴۳۰۹ نویسنده: سرهنگ محمدرضا محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین خبر داد

کمبود روشنایی پل شهید رجایی، خطر جدی برای عابران پیاده

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین ابراز کرد: کمبود روشنایی در پل شهید رجایی، خطر جدی برای عابران پیاده است.

کمبود روشنایی پل شهید رجایی، خطر جدی برای عابران پیاده
سرهنگ محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره تاثیر روشنایی معابر شهری بر میزان تصادفات، ابراز کرد: میزان تصادفات در معابر تاریک بسیار بیشتر از مکان‌هایی است که روشنایی مناسب ندارد.
وی افزود: تاریک بودن معابر از عوامل بسیار ملموس تصادفات است و متاسفانه وضعیت روشنایی قزوین به هیچ وجه مطلوب نیست، قزوین را باید شهر تاریک نامید.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین تاکید کرد: تامین روشنایی خیابان‌ها و معابر شهری وظیفه اداره برق و شهرداری است که باید به صورت تعاملی انجام شود و در شورای ترافیک استان پیگیری و مصوب گردد.
وی با اشاره نبود روشنایی در پل شهید رجایی، ابراز کرد: در معابر و مکان‌هایی که سرعت ماشین‌ها بالا است مانند پل ها، زیرگذرها، کمربندی‌ها کمبود روشنایی مشکلات جدی ایجاد می‌کند.


سرهنگ محمدی یادآور شد: بسیاری از تصادفات درون شهری، ناشی از تاریکی معابر است مخصوصا در مکان‌هایی مانند پل شهید رجایی و معابر شبیه به این پل، خطر جدی و اصلی متوجه عابران پیاده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین همچنین عنوان کرد: خطراتی که در تصادفات شهری وجود دارد هم متوجه رانندگان و هم متوجه عابران پیاده است زیرا در نقاطی که روشنایی مناسبی ندارد، خطر خروج از جاده، واژگونی خودرو و تصادف با عابران پیاده بیشتر می‌شود.
انتهای پیام/7006 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان