۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ارائه خدمات بهداشتی دانشجویان بسیجی دانشگاه هلال احمر به نمازگزاران ياسوجي
کد خبر: ۱۰۱۱۶۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ارائه خدمات بهداشتی دانشجویان بسیجی دانشگاه هلال احمر به نمازگزاران ياسوجي

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر از ارائه خدمات بهداشتي و سلامت به نمازگزاران جمعه یاسوج، توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

ارائه خدمات بهداشتی دانشجویان بسیجی دانشگاه هلال احمر به نمازگزاران ياسوجي

محسن پسنده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی – کاربردی هلال احمر یاسوج، در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین  در یاسوج، از ارائه خدمات سلامت به نمازگزاران جمعه یاسوج خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی مرکز علمی و کاربردی هلال احمر یاسوج در راستای اهداف دانشگاهی و بسیجی خود، هر از چند گاهی اقدام به انجام فعالیت های عام المنفعه برای مردم استان می نماید.

 

وی افزود: از جمله برخی از این فعالیت ها، خدمات سلامتی است که در نماز های جمعه ارائه می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی هلال احمر یاسوج به آخرین برنامه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی در آخرین اقدام خود با همکاری دو پرستار زن و مرد، ایستگاه پایش سلامت نمازگزاران جمعه یاسوج را برگزار کرد.

 

وی افزود: در این برنامه که به صورت مجزا برای خانم ها و آقایان نمازگزار برگزار شد، بیش از ۲۰۰۰ نفر از خدمات ارائه شده بهره برده اند.

 

پسنده ادامه داد: آزمایش فشار خون و مشاوره بهداشتی از جمله فعالیت های سلامتی بود که روز جمعه از ساعت نه صبح تا چهارده و سی دقیقه به نمازگزاران ارائه شد.


وی همیاری با مردم، تقویت حرکت های ارزشی عامه پسند و خدمت به مردم را از جمله مهم ترین اهداف اجرای این برنامه دانست و گفت: این حرکت نه اولین و نه آخرین برنامه بسیج است و همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی دانشگاه ها، برنامه های متنوع دیگری را در دستور کار داریم.

 

منبع: اخبار دانشگاه ها - دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان