۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ثبت نام مسابقات بازي هاي ديجيتال ۲۰۱۳ آغاز شد
کد خبر: ۹۹۸۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير مركز رسانه هاي ديجيتال استان قزوين:

ثبت نام مسابقات بازي هاي ديجيتال ۲۰۱۳ آغاز شد

پور ايماني گفت: ثبت‌نام دومین دوره مسابقات کشوری بازی‌های رایانه‌ای «جام دیجیتال» ۲۰۱۳ آغاز شد.

ثبت نام مسابقات بازي هاي ديجيتال ۲۰۱۳ آغاز شد

به گزارش صبح قزوين، سعید پورایمانی مدير مركز رسانه هاي ديجيتال قزوين گفت: ثبت‌نام دومین دوره مسابقات کشوری بازی‌های رایانه‌ای «جام دیجیتال» همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال آغاز شد و تا 8 شهریور ماه ادامه دارد.

پور ايماني اظهار كرد: با توجه به اینکه زمان برگزاری مسابقات 15 شهریور ماه است، زمان ثبت‌نام تمدید نمی‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی http://www.
jamdigital.
ir
 مراجعه و مشخصات خود را ثبت کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان نیز می‌توانند به صورت حضوری به مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین واقع در قزوین، حد فاصل فلکه میرعماد و فلکه عدل روبه‌روی مجتمع تجاری ایرانیان و مجتمع شهری شباب واقع در خیابان ولیعصر کوچه شهید علی دمساز مراجعه کنند.

اين مسئول اعلام كرد: این مسابقات در رشته‌های فیفا 13 به دو صورت ایكس باكس و رایانه و پی ای اس13 هم به دو صورت رایانه و ایكس باكس و بازی های کانتر1.
6، برگزار خواهد شد.

پور ايماني با اشاره به اینکه در این مسابقات به 5 نفر برگزیده هر رشته جوایز نفیسی اهدا می‌شود، عنوان کرد: 3 نفر به عنوان رتبه نخست، 2 نفر به عنوان رتبه دوم و یک نفر به عنوان رتبه سوم حائز دریافت جایزه از 60 تا 5 میلیون ریال است.

وي تصریح کرد: نفرات اول تا سوم رشته‌های تک نفره و تیم اول و دوم رشته‌های تیمی از هر استان پس از تائید توسط شبکه ملی فرهنگ به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوين در انتها افزود: تمامی افراد می‌توانند در مسابقات شرکت کنند ولی افرادی که به عنوان داور مسابقات می‌باشند نمی‌توانند در همان بازی که داوری می‌کنند بازیکن باشند.

انتهاي پيام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان