۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین استفاده صحیح از منابع، ایران را به یک قدرت جهانی در همه حوزه‌ها تبدیل می‌کند
کد خبر: ۹۹۷۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

استفاده صحیح از منابع، ایران را به یک قدرت جهانی در همه حوزه‌ها تبدیل می‌کند

امام جمعه موقت قزوین گفت: ما اگر از نیروی انسانی و منابع مادی خود به نحو صحیح استفاده کنیم به سرعت به یک قدرت جهانی در تمامی حوزه‌ها تبدیل خواهیم شد.

استفاده صحیح از منابع، ایران را به یک قدرت جهانی در همه حوزه‌ها تبدیل می‌کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خطبه‌های عبادی‌- سیاسی این هفته نماز جمعه شهر قزوین اظهار کرد: حرکت به سمت تقویت نیروی عظیم و کارآمد بسیج، زمینه ساز افزایش اقتدار ملی است.
وی در ادامه افزود: راه برون رفت از تهدیدها و پیروزی در تمام عرصه‌ها بر دشمنان انقلاب اسلامی، تلاش برای تشکیل ارتش بیست میلیونی مد نظر امام(ره) است.
این خطیب نمازجمعه اذعان کرد: خط مشی‌های بسیج بیست میلیونی در نظام جمهوری اسلامی مشخص است، بسیج باید در راستای اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرکت کند و همانند سایه‌ای برای سپاه باشد تا در راستای صیانت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی حرکت کرده و بتواند تهدیدهای دشمنان را خنثی نماید.
وی با اشاره به سخنان چند روز پیش رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه پاسداران ابراز کرد: رهبری با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز، رسالت آن را حفظ و پاسداری از انقلاب و ارزش‌هایش معرفی کردند و پاسداری در برابر تهدیدهای بیگانگان را یکی ازوظایف خطیر سپاه در حال حاضر خواندند.
ابوترابی بیان کرد: امروز نظامی حاکم بر جهان است که مخالف با استقلال و آزادی هر ملت است، ملتی که می‌خواهد آزاد زندگی کند، باید تهدیدها را بشناسد و برای مبارزه با آن‌ها راهکاریابی کرده و خود را سازماندهی کند.
وی ادامه داد: امروز ما نیز باید تقویت کننده و حامی نیروی سازماندهی‌شده و عظیم، متشکل از آحاد ملت ایران برای صیانت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش کشور ملزم به اقزایش معرفت و اخلاق، برای تربیت هرچه بهتر دانش‌آموزان هستند عنوان کرد: در ابتدای سال تحصیلی جدید، این انتظار از مدیران، آموزگاران و تمامی دست‌اندکاران حوزه آموزش می‌رود که سال تحصیلی جدید را با برنامه‌ریزی دقیق و اهداف علمی و تربیتی متناسب با نظام جمهوری اسلامی شروع کنند.
وی بهره‌وری در کشور را بسیار ضعیف دانست و گفت: تمامی مدیران و دست‌اندرکاران اجرایی کشور باید برای افزایش بهره‌وری در کشور بسیج شوند و این امر مهم را در کشور بهبود بخشند.
امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: ما اگر از نیروهای انسانی و منابع مادی خود به نحو صحیح استفاده کنیم به سرعت به یک قدرت جهانی در تمامی حوزه‌ها تبدیل خواهیم شد.
وی در پایان با اشاره به نزدیک بودن ایام حرکت امام حسین(ع) از مکه به سمت کوفه یادآور شد: حرکت امام حسین(ع) از مکه به سمت کوفه، یک حرکت عبادی‌سیاسی بود که امیدواریم کشور ما نیز ادامه‌ دهنده این راه باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان