۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ثبت نام بیش از ۷۷ هزار متقاضی برای پیاده روی اربعین
کد خبر: ۹۸۸۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نظافتی:

ثبت نام بیش از ۷۷ هزار متقاضی برای پیاده روی اربعین

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون بیش از۷۷ هزار نفری برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کرده‌اند.

ثبت نام بیش از ۷۷ هزار متقاضی برای پیاده روی اربعین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز پیش ثبت نام پیاده روی اربعین بیان کرد : پیش ثبت نام اعزام متقاضیان شرکت در پیاده روی عظیم اربعین از 15 شهریور آغاز شده است و تاکنون بیش از 77 هزار نفر در این پیش ثبت نام شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت در پیش ثبت نام محدودیت زمانی ندارد ادامه داد: متقاضیان می توانند برای انجام پیش ثبت نام خود به سامانه به نشانی ww.samah.hag.ir مراجعه کنند.

نظافتی یاد آور شد: انجام پیش ثبت نام برای شرکت در راهپیمایی اربعین ضروریست و تنها کسانی که در سامانه سماح پیش ثبت نام خود را انجام دهند می توانند در ایام اربعین راهی عتبات شوند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت اظهار داشت: با توجه به اینکه در اربعین سال گذشته یک میلیون و 500 هزار زائر به عراق سفر کردند لذا پیش بینی می‌شود در اربعین امسال تعداد بیشتری از زائران ایرانی در مراسم پیاده روی شرکت کنند.

وی در پایان به اعزام‌های عید غدیر و روز عرفه نیز اشاره و یاد آور شد: اعزام‌های زائران از 26 شهریور آغاز می‌شود و در این ایام بیش از 54 هزار زائر در عتبات عالیات حضور خواهند داشت.



انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان