۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین واکنش جالب آقای خاص به اولین پیروزی چلسی بعد از ۲۶ روز
کد خبر: ۹۸۷۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

برای اولین بار از ۲۳ آگوست

واکنش جالب آقای خاص به اولین پیروزی چلسی بعد از ۲۶ روز

سرمربی آبی‌پوشان لندن به پیروزی خانگی تیمش برابر مکابی در دور نخست از دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا واکنش جالبی نشان داد.

واکنش جالب آقای خاص به اولین پیروزی چلسی بعد از ۲۶ روز
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، تیم فوتبال چلسی شب گذشته (چهارشنبه) برای اولین بار از 23 آگوست (اول شهریور) که وست‌برومویچ را در هفته سوم لیگ برتر انگلیس را در خانه این تیم شکست داد، طعم پیروزی را چشید. شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند در ورزشگاه استمفوردبریج، میهمان خود مکابی (نماینده رژیم اشغالگر قدس) را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهند تا بلکه از بحرانی که اخیراً دچارش شده‌اند، خارج شوند.
مورینیو که تیمش در پنج هفته سپری شده از لیگ برتر تنها یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده است، پس از پیروزی مردانش برابر مکابی گفت: من حس پیروز شدن را فراموش کرده بودم. خیلی وقت بود که نبرده بودیم. حس خوبی است. پنالتی که ما در این بازی از دست دادیم، محک بزرگی بود، چون زمانی که همه چیز علیه شما پیش می‌رود، کار سخت می‌شود. به همین دلیل من فکر می‌کنم که این پیروزی برای محک خوردن شخصیت تیم ما خوب بود. من از عملکرد تیم و نتیجه بازی راضی‌ام.
مورینیو ادامه داد: بیدار شدن از خواب در صبح روز بعد از یک شکست، تمرین کردن بعد از آن شکست و آماده شدن برای دربی و بازی برابر آرسنال همه و همه اتفاقات تلخی بود که می‌توانست رخ دهد، اگر ما برابر مکابی هم می‌خواستیم ببازیم. تیم ما هجومی‌تر بازی کرد، چه با توپ، چه بدون آن. زمانی که تیم توپ را از دست داد، واکنش بازیکنان برای پس گرفتن آن واقعاً خوب بود. آنها بلافاصله پس از مرتکب شدن یک اشتباه، سعی در جبران آن داشتند.
آقای خاص در پایان گفت: من می‌دانم که شما (خبرنگاران) چه فکر می‌کنید. حتماً با خودتان می‌گویید که حریف ما بارسلونا یا بایرن مونیخ نبوده است، اما حریف ما تیمی بود که آمده بود کار را برای‌مان سخت کند، اما ما کارمان را بسیار خوب انجام دادیم.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان