۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین شیوه جدید درمان سرطان سینه/ روش ایمن درمانی
کد خبر: ۹۸۶۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

محققان کشف کردند

شیوه جدید درمان سرطان سینه/ روش ایمن درمانی

مطالعات و بررسی های محققان نشان می دهد روش درمانی که به تازگی شناسایی شده است، می تواند با استفاده از ارتقای سیستم ایمنی بدن، به طور طبیعی به مبارزه با سرطان سینه بپردازد.

 شیوه جدید درمان سرطان سینه/ روش ایمن درمانی
به گزارش سرویس علمی صبح قزوین ، در حال حاضر برای پژوهشگران اثبات شده است که روش «ایمن درمانی سرطان» برای درمان سرطان های پوست (ملانوما) و سرطان ریه، فعال سازی سیستم دفاعی طبیعی بدن و تربیت مجدد سیستم ایمنی بدن در مورد نحوه تشخیص سرطان و نابود کردن آن موثر بوده است.

در همین رابطه «پیرفرانکو کونته»، عضو موسسه غدد ونتو ایتالیا، به همراه تیم پژوهشی خود، ۴۰۰ بیمار داوطلب را مورد مطالعه و بررسی قرار داد. وی در رابطه با روش درمانی مذکور می گوید: «به نظر می رسد که ایمن درمانی به ویژه در مبارزه با تهاجمی ترین انواع سرطان های سینه موثر باشد.»

تکنیک مورد استفاده در داروهای جدید به گونه ای است که مانع از فرار سلول های سرطانی از کنترل و نظارت سیستم دفاعی بدن شده و به این ترتیب غدد سرطانی تحت کنترل سیستم دفاعی بدن انسان قرار گرفته و مهار می شوند.

این داروها از فعالیت آنزیم هائی که سلول های سرطانی از آنها جهت ترمیم خود استفاده می کنند، ممانعت کرده و به این ترتیب از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می شود.

یکی از مهم ترین کشفیات این مطالعات، اثر طولانی مدت این رویکرد جدید است. کونته با افزودن این مساله که این روش های درمانی جدید احتمالا به زنان کمک می کند تا پس از طی کردن دوره درمانی و بهبودی از سرطان، باروری خود را حفظ کنند، می گوید: «سیستم ایمنی بدن قادر به کنترل تومور در طولانی مدت می شود در نتیجه می توان از بهبودی کامل صحبت کرد.»


انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان