۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بارسلونا برابر رم متوقف شد/ بایرن مونیخ با ۳ گل از سد المپیاکو گذشت
کد خبر: ۹۸۶۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا برابر رم متوقف شد/ بایرن مونیخ با ۳ گل از سد المپیاکو گذشت

تیم فوتبال بارسلونا در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم رم با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.

 بارسلونا برابر رم متوقف شد/ بایرن مونیخ با ۳ گل از سد المپیاکو گذشت
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، در این دیدار که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار شد شاگردان رودی گارسیا با ارائه یک بازی تدافعی و کم اشتباه شاگردان سرشناس لوییس انریکه را متوقف کردند.
گل تیم بارسلونا را لوییس سوارز در دقیقه 21 با ضربه سر درون دروازه رم جای گرفت و برای تیم رم در این دیدار الساندرو فلورنزی در دقیقه 31 گلزنی کرد.
بازیکنان بارسلونا همانطور که پیش بینی می شد در این دیدار بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشتند و خطرات آنان به روی دروازه تیم حریف خطرناک تر بود اما هوشیاری مدافعان تیم رم و دروازه بان این تیم مانع از گلزنی آنان شد.
بارسا با استفاده از خطوط کناری و حرکات انفجاری مهاجمانش بارها مدافعان تیم رم را به هم ریختند اما فقط یک بار موفق به گلزنی شدند که در این صحنه ارسال طولی از میانه های زمین به راکیتیچ رسید و ارسال مواج این بازیکن از جناح راست به سوارز که روی خط شش قدم جا گیری مناسب کرده بود رسید و این بازیکن توپ را بدون هیچ مزاحمتی با سر درون دروازه رم جای داد.
در ادامه بازیکنان تیم رم که از نتیجه به هیچ وجه راضی نبودند دست به حملات گسترده زدند و توسط فلورنزی گل تساوی را زدند و بازی را به تساوی کشاندند.
نیمه دوم بازیکنان رم بیشتر در لاک تدافعی قرار گرفتند و توپ و میدان را به بازیکنان بارسلونا دادند.
آنها توانستند با دفاع منطقی راه های نفوذ مهاجمان سرشناس بارسلونا را ببنند تا گل های بیشتری دریافت نکنند البته یک بار مسی توپ را به دیرک دروازه رم زد ولی موفق به گلزنی نشد و این نتیجه تا پایان این بازی پا برجا ماند.
رودی گارسیا تیمش را با ترکیب شزنی، فلورنزی، رودیگر، مانولاس، دینیه، ناینگولان، ده روسی، کیتا، صلاح، ژکو و یاگو فالکه به میدان فرستاد و لوییس انریکه نیز از تراشتگن، سرخی روبرتو، پیکه، متیو، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، مسی، سوارز و نیمار برابر تیم رم استفاده کرد.
دو تیم درنیمه دوم درترکیب تیم خود تغییراتی دادند اما این تغییرات هم مثمر ثمر واقع نشد و گلی رد و بدل نشد.
کویپرس داور هلندی قضاوت این دیدار را برعهده داشت او به جرارد پیکه مدافع تیم بارسلونا و ناینگولان بازیکن تیم رم کارت زرد نشان داد و این بازیکنان را جریمه کرد.
در دیگر دیدار گروه E تیم بایرلورکوزن تیم باته بوریسوف را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و در صدر این گروه جای گرفت.
تیم بایرن مونیخ نیز در گروه F تیم المپیاکو را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و در دیگر دیدار مهم بامداد امروز(پنجشنبه) تیم آرسنال با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم دینامو زاگرب شد.
نتایج کامل مسابقات شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به این شرح است:
گروه E:
رم یک - بارسلونا یک
بایرلورکوزن 4-باته بوریسوف یک
گروه F :
دینامو زاگرب 2 - آرسنال یک
المپیاکو صفر- بایرن مونیخ 3
گروه G :
دیناموکیف 2 - پورتو 2
گروه H :
خنت یک- لیون یک
والنیسا 2- زنیت3


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان