۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین بیش از دو هزار پایگاه جشن عاطفه‌ها در قزوین برپا می‌شود/ کمک ۹ میلیارد ریالی مردم استان در جشن عاطفه‌های سال گذشته
کد خبر: ۹۸۱۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین:

بیش از دو هزار پایگاه جشن عاطفه‌ها در قزوین برپا می‌شود/ کمک ۹ میلیارد ریالی مردم استان در جشن عاطفه‌های سال گذشته

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به برپایی بیش از دو هزار پایگاه در قزوین گفت: سال گذشته بیش از ۹ میلیارد ریال در جشن عاطفه‌های استان قزوین جمع‌آوری شد در سال جاری نیز پیش بینی می‌شود این میزان به رقم ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برسد.

 بیش از دو هزار پایگاه جشن عاطفه‌ها در قزوین برپا می‌شود/ کمک ۹ میلیارد ریالی مردم استان در جشن عاطفه‌های سال گذشته
هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: جشن عاطفه امسال با شعار "مهر در انتظار همدلی" در روزهای 26 و 27 شهریور ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: برای برگزاری این برنامه جلساتی جهت هماهنگی با سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج سازندگی و سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.
صفری خاطرنشان کرد: در سال جاری دو هزار و 623 پایگاه جهت جمع آوری کمک‌های مردمی در استان پیش بینی شده است که 407 پایگاه در ادارات و شرکت‌ها، 171 پایگاه بسیج، 14 پایگاه در مراکز نیکوکاری، 540 پایگاه در مساجد و یک هزار و 282 پایگاه در مدارس مستقر خواهند شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تصریح کرد: 192 پایگاه ثابت و 17 پایگاه سیار نیز توسط کمیته امداد در مراکز و معابر عمومی جهت جمع آوری کمک‌های مردم نوع دوست و خیر استان تدارک دیده شده است.
وی در ادامه عنوان کرد: بیش از 170 هزار پاکت هدیه نیز چاپ شده و در اختیار مدیران مدارس و دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.
صفری بیان کرد: جشن عاطفه‌ها در سال جاری در دو مرحله برگزار می‌شود مرحله نخست آن در روزهای 26 و 27 شهریور ماه در مساجد و معابر عمومی و مصلی‌های نماز جمعه و مرحله دوم در روز چهارشنبه 8 مهر در کلیه مدارس سطح استان می‌باشد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها گفت: فرهنگ‌سازی جهت مشارکت عموم مردم در این مراسم و تقویت روحیه انفاق و نیکوکاری در میان جوانان و نوجوانان رویکرد اصلی اجرای این برنامه است.
وی اضافه کرد: سال گذشته بیش از 9 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه‌های استان قزوین جمع‌آوری شد در سال جاری نیز پیش بینی می‌شود این میزان به رقم 13 میلیارد و 500 میلیون ریال برسد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان عنوان کرد: علاوه بر استقرار پایگاه‎ها در سطح استان، برای تسهیل در امر کمک رسانی افراد خیر و نیکوکار 4 روش پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته شده است.
صفری افزود: افراد خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق عابر بانک و یا از طریق اینترنت به پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir مراجعه کنند و وجوهات نقدی خود را واریز نمایند.
وی بیان کرد: مشترکین تلفن همراه اول نیز می‌توانند با ارسال پیامک رایگان به شماره 30003333 و مشترکین تلفن همراه اول و ایرانسل با شماره گیری *733*3333# گزینه ششم مربوط به جشن عاطفه ها را انتخاب و مبلغ دلخواه خود را واریز نمایند.
انتهای پیام/7003




دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان