۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مدرسه سنگری است که باید مرزهای فرهنگی و اعتقادی در آن حفظ شود
کد خبر: ۹۸۱۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین:

مدرسه سنگری است که باید مرزهای فرهنگی و اعتقادی در آن حفظ شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: از منظر آموزش و پرورش مدرسه سنگری است که باید مرزهای فرهنگی و اعتقادی در آن حفظ شود.

مدرسه سنگری است که باید مرزهای فرهنگی و اعتقادی در آن حفظ شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم تجلیل از شوراهای دانش‌آموزی برتر استان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه اظهار کرد: در صورتی که دانش‌آموزان روزی 15دقیقه از زمان خود را به مطالعه اختصاص دهند در طول سال چندین کتاب مورد مطالعه قرار می‌گیرد.
وی در ادامه با اشاره به تاثیر امر کتابخوانی در ارتقاء سطح علمی افراد عنوان کرد: با انتخاب مسیر درست می‌توان انسان بزرگ و مهمی شد چراکه آینده ساختنی است و برای داشتن آینده‌ای درخشان باید از همین امروز تلاش کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: دانش‌آموزانی که متدین، منضبط، با سواد، آراسته، متفکر و خلاق باشند در آینده نیز اینگونه خواهند بود.
وی از نوجوانی به عنوان بهترین دوران و ماندگارترین و شیرین‌ترین زمان یاد کرد و گفت: نوجوانان و دانش آموزان باید قدر موقعیت و دوران خود را بدانند و از هر فرصتی برای نزدیک‌تر شدن به خداوند متعال بهره بگیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: دانش آموز موفق دانش آموزی است که در رفتار جمعی موفق عمل نموده، به شرایط جامعه و خانواده خود آگاه باشد و شادی حقیقی و معنوی را بشناسد.
وی در ادامه گفت: بهترین عضو شورای دانش آموزی کسی است که بتواند در مدرسه دارای اثر مثبت باشد زیرا هیچ کس به اندازه همسالان، نمی‌تواند بر روی شما تأثیرگذار باشد.
در ادامه حجت الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: کشوری دارای توانایی علمی و اجتماعی بالایی خواهد بود که مشارکت‌ها در آن کشور بالا باشد.
وی افزود: تشکل در تعریف به مجموعه‌ای از افراد گفته می‌شود که بر اساس آرمان و ایمان مشترک دور هم جمع می‌شوند تا زمینه را برای انجام کار مشترک فراهم نمایند.
انصاری با بیان اینکه دانش‌آموز باید به مشکلات بیندیشد و با انگیزه در تشکل شرکت نماید، خاطرنشان کرد: از منظر آموزش وپرورش مدرسه سنگری است که باید مرزهای فرهنگی و اعتقادی در آن حفظ شود و افراد حاضر در این سنگر باید دغدغه و انگیزه برای فعالیت داشته باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: شورای دانش آموزی باید کارگاهی برای انجام کار جمعی و اجتماعی باشد، باید تفکرات افراد در یک تشکل به یکدیگر نزدیکتر باشد و به هدف مشترک بیندیشند تا به موفقیت برسند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان