۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین شهرداری به تعهدات خود در خصوص تیم فوتبال کاسپین استان عمل کند
کد خبر: ۹۷۹۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس هیئت فوتبال استان قزوین:

شهرداری به تعهدات خود در خصوص تیم فوتبال کاسپین استان عمل کند

نائب رئیس هیئت فوتبال استان قزوین گفت: پیکره این تیم متعلق به استانداری بوده و قرار بر این بوده که شهرداری مشکلات مالی این تیم را پوشش دهد ولی این امر میسر نشده است.

 شهرداری به تعهدات خود در خصوص تیم فوتبال کاسپین استان عمل کند
مجید گروه‌ای، نائب رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در خصوص شرکت تیم فوتبال کاسپین قزوین به عنوان نماینده استان در لیگ دسته دو کشور، در مصاحبه با خبرنگار ورزشی صبح قزوین اظهار کرد: تیم فوتبال کاسپین قزوین با مربیگری مجید رضایی به منظور انجام دو بازی دوستانه در اردوی تدارکاتی در استان گیلان به سر می‌برد.
وی ادامه داد: پیکره بازیکنان این تیم غیربومی و مربیان بومی بوده و با توجه به بودجه درنظر گرفته شده، تلاش بر این است که این تیم به لیگ دسته یک کشور صعود کند.
نائب رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در خصوص مشکلات این تیم توضیح داد: این تیم به صورت کامل بسته نشده و تا به امروز بازیکنان نیز برای ثبت قرارداد خود به این هیئت مراجعه نکردند. تیم باید سرپرست، زمین، استادیوم بازی و ... خود را به هیئت فوتبال استان معرفی کند ولی متاسفانه در حال حاضر اقدامی از این دست صورت نگرفته است به همین دلیل تیم هنوز تکلیف مشخصی نداشته و فعلا در مرحله تست گیری بسر می‌برد.
وی تشریح کرد: پیکره این تیم متعلق به استانداری بوده و قرار بر این بوده که شهرداری مشکلات مالی این تیم را پوشش دهد ولی این امر میسر نشده است.
این مسئول در این مورد اضافه کرد: از تیم کاسپین قزوین در کمیته مسابقات تهران به دلیل عمل نکردن به تعهدات مالی خود شکایت شده و این تیم با جریمه روبرو شده است. اگر کاسپین از سمت اسپانسرهای خود پشتیبانی نشود و تعهدات خود را انجام ندهد از سوی هیئت فوتبال کشور نامه‌ای به هیئت فوتبال استان ارسال نخواهد شد و متاسفانه کاری برای این تیم انجام نمی‌گیرد.
وی تشریح کرد: قانون جدید به این صورت است؛ تیم فوتبالی که در مسابقات لیگ کشوری شرکت می‌کند باید از کمیته مسابقات تهران، فدراسیون فوتبال و سازمان، نامه تسویه ارائه دهد اما متاسفانه تا به امروز نامه‌ای به هیئت فوتبال استان تحویل داده نشده است تا آن را پیگیری کنیم.
گروه‌ای افزود: 12 نفر برای ثبت قرارداد معرفی شدند اما به علت اینکه نامه‌ای از تهران به این هیئت ارجاع داده نشده، از ثبت قرارداد جلوگیری شده است.
وی اذعان کرد: انتظار می‌رود تا شهرداری نظارت بیشتری روی این مقوله داشته باشد و بیش از این به تعهدات خود عمل کند.
نائب رئیس هیئت فوتبال استان قزوین یادآور شد: متولی فوتبال استان، هیئت فوتبال استان قزوین است و این هیئت باید نظارت کامل بر قراردادها، بازیکنان، مربیان و ... داشته باشد ولی اینگونه اجرا نمی‌شود. این هیئت فقط در حال انجام اجرائیات است.
وی در پایان در خصوص حمایت مسئولین استانی از این تیم خاطرنشان کرد: آقای مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش‌و‌جوانان استان هر چه در توان داشتند انجام داده و همکاری لازم را با ما داشتند.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان