۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جشن روزنامه شرق در روز شهادت امام جواد(ع)!
کد خبر: ۹۷۸۶۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

جشن روزنامه شرق در روز شهادت امام جواد(ع)!

روزنامه شرق كه پيش از این به دليل حمايت از متحصنان مجلس ششم، توهين به رئيس جمهور سابق، توهين به رزمندگان دفاع مقدس و حمايت از همجنسگرايان،۴ بار توقيف شده بود، بار ديگر در اقدامی جسورانه، در روز شهادت امام جواد(ع) جشن برپا کرد!

جشن روزنامه شرق در روز شهادت امام جواد(ع)!

کارکنان روزنامه زنجيره‌ای شرق كه يد طولایی در توهين به عقايد اسلامی و مذهبی هم دارد، در تازه ترين اقدام خود به مناسبت كسب صدهزار دنبال كننده حساب کاربری روزنامه شرق، در شبكه فيلترشده توئيتر، در روز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) جشنی برگزار كرده و تصاوير آن را نيز در اينترنت منتشر كرده اند.

 

اين اقدام كه با واكنش منفی برخی از كاربران فضای مجازی مواجه شد، در حالی است كه پيش از اين نيز روزنامه شرق، مطالب وهن‌آميز نسبت به آموزه های دينی و مذهبی منتشر كرده بود.

 

به طور مثال،‌ تير ماه ۹۲ اين روزنامه همزمان با ايام وفات همسر گرامی پيامبراسلام(ص) در دهمين روز از ماه رمضان، در اقدامی تامل برانگيز در كنار لوگوی خود نوشت: "ولادت ام‌المؤمنين حضرت خديجه كبری گرامی باد!"

 

همچنين در ايام هفته دفاع مقدس نيز، نوع نگاه گردانندگان خود به ایثارگران و رزمندگان جنگ را عیان کرد و با چاپ كاريكاتوری موهن، بستن سربند توسط رزمندگان دفاع مقدس را نوعی حركت تقليدی و كوركورانه دانست. البته اين اقدام موهن موجب توقيف روزنامه شرق شد.

 

گفتنی است، اين روزنامه زنجيره‌ای، تاكنون چهار بار توقيف شده كه تنها یكی از اين موارد مربوط به چاپ مطالبی در حمايت از همجنسگرایی بوده است!

منبع: فرهنگی خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان