۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جلسه کمیته اجرای بسیج دانش آموزی شهرستان آوج تشکیل شد
کد خبر: ۹۷۸۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج؛

جلسه کمیته اجرای بسیج دانش آموزی شهرستان آوج تشکیل شد

جلسه کمیته اجرای بسیج دانش آموزی شهرستان آوج با حضور اعضاء این کمیته تشکیل شد.

جلسه کمیته اجرای بسیج دانش آموزی شهرستان آوج تشکیل شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوی آوج، جلسه کمیته اجرای بسیج دانش آموزی شهرستان آوج در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید که در آن اعضاء اعضائ کمیته ها نیز حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضاء به حوادث منطقه ای اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه امروزه در کشورهای خاورمیانه شاهد آن هستیم از سوی وهابیت که دست پرونده استکبار جهانی هستند اتفاق می افتد.
حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی در ادامه افزود: وهابیت که با آل سعود در عربستان نیز همکاری دارند از شادابی و نشاط مسلمانان خسته شده اند و می خواهند با هر ترفندی که شده است از ایجاد وحدت میان مسلمانان جلوگیری کنند.
وی خاطر نشان کرد: به طور مثال در مثال حج که مسلمانان سراسر جهان حضور دارند وهابیت به همراه آل سعود به آب زمزم این آب مقدس موادی مخلوط می کنند که حجاج در پی استفاده از ان بیمار می شوند همه این ها به خاطر این است که از پیشرفت مسلمانان جلوگیری کنند.
رحیمی با تاکید بر اینکه حمایت از مسلمانان وظیفه همگانی است گفت: کشته شدن مسلمانان بویژه شیعیان در کشورهایی همچون سوریه ، بحرین ، مصر ، لبنان و فلسطین نشان از چهره خبیث وهابت و استکبار دارد که به بهانه ایجاد وحدت در مسائل کشورهای خاورمیانه دخالت می کنند.
در ادامه این جلسه مقرر گردید نسبت به برنامه های بسیج دانش آموزی در سال جاری و همچنین اجرای حلقه های شجره طیبه صالحین نظارت بیشتری صورت گیرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان