۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اعطای کمک هزینه تحصیلی به بیش از سه هزار دانش‌آموز و دانشجوی تحت پوشش بهزیستی
کد خبر: ۹۶۹۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

اعطای کمک هزینه تحصیلی به بیش از سه هزار دانش‌آموز و دانشجوی تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از اعطای کمک هزینه تحصیلی به ۲۶۵۰ دانش‌آموز و ۴۸۸ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی در سال گذشته خبر داد.

اعطای کمک هزینه تحصیلی به بیش از سه هزار دانش‌آموز و دانشجوی تحت پوشش بهزیستی
حسین افشار مقدم، مدیرکل بهزیستی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزی به معلولین و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش و سایر اعضای خانواده آنها، تا پایان مقاطع تحصیلی متوسطه با اولویت سطوح بالاتر تحصیلی قابل پرداخت است.
وی در ادامه افزود: کمک هزینه تحصیلی به منظور تهیه کتب، وسایل و لوازم آموزشی و کمک آموزشی همچنین کمک هزینه تحصیلی برابر دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی سازمان ارائه می‌شود.
افشار مقدم تصریح کرد: در حوزه اجتماعی یک هزار و 220 دانش‌آموز و در حوزه توانبخشی یک هزار و 430 دانش‌آموز در سال گذشته از این کمک هزینه بهره‌مند شدند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت پوشش بهزیستی اعم از معلولین و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش و سایر اعضای خانواده آنها به‌صورت کمک هزینه شهریه دانشجویی در کلیه مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته همچنین کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری پیوسته قابل پرداخت است.
وی در ادامه عنوان کرد: در سال گذشته 233 دانشجو از حوزه اجتماعی و 255 دانشجو در حوزه توانبخشی از این کمک هزینه بهره‌مند شدند.
افشار مقدم با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: تسهیل و تسریع فرآیند توانمندسازی و خروج افراد و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی از چرخه حمایت‌های سازمان از جمله اهداف مهم اجرای این طرح است.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان