۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین ورود سامانه بارشی فعال به استان از بعدازظهر فردا
کد خبر: ۹۶۹۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان قزوین خبر داد:

ورود سامانه بارشی فعال به استان از بعدازظهر فردا

رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان قزوین گفت: از بعدازظهر فردا (چهارشنبه) سامانه بارشی فعالی وارد منطقه قزوین می‌شود که تا اوایل هفته آینده به طور متناوب بارش باران، گاهی همراه رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ را به همراه خواهد داشت.

ورود سامانه بارشی فعال به استان از بعدازظهر فردا
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، غفور فلاح، رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان قزوین در تحلیل وضعیت جوی استان در روزهای آینده اظهار کرد: برپایه آخرین نقشه‌های پیش یابی و تصاویر ماهواره‌ای برای امروز(سه شنبه) با گذر امواج ناپایدار در ساعات بعدازظهر و شب در پاره‌ای از نقاط استان، رگبار و رعد و برق و گاهی وزش بادهای لحظه‌ای شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.
وی در ادامه افزود: از بعدازظهر فردا (چهارشنبه) سامانه بارشی فعالی وارد منطقه قزوین می‌شود که تا اوایل هفته آینده به طور متناوب بارش باران، گاهی همراه رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ را به همراه خواهد داشت.
رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان قزوین ابراز کرد: در این شرایط جوی ناپایداری‌ها با وزش بادهای لحظه‌ای بسیار شدید همراه است که پیامد آن در مناطق دشت استان گاهی پدیده گرد و خاک می‌باشد.
وی ادامه داد: در روز پنجشنبه هفته جاری هوای استان ابری و در بعضی از ساعات بارش باران و گاهی هم رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای بسیار شدید همراه خواهد بود.
فلاح در پایان اذعان کرد: کمینه دما در شبانه روز گذشته به شهر سیردان با دمای 9 درجه سانتی گراد و بیشینه دما مربوط به شهر آبیک با دمای 35 درجه سانتی گراد اختصاص داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان