۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین فینال جام حذفی اردیبهشت ماه آینده در خرمشهر برگزار خواهد شد
کد خبر: ۹۶۵۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

تاج:

فینال جام حذفی اردیبهشت ماه آینده در خرمشهر برگزار خواهد شد

رییس سازمان لیگ فوتبال کشور گفت: دیدار نهایی جام حذفی که تک بازی است ۲۸ یا ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۵ درخرمشهر برگزار می شود.

فینال جام حذفی اردیبهشت ماه آینده در خرمشهر برگزار خواهد شد
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ، مهدی تاج که درگفت وگوی برنامه 90 شرکت کرده بود در پاسخ به این سوال که چرا لیگ ما اینقدر بی نظم است و تیم های لیگ یکی بدون ارائه دلیل منطقی از جام حذفی کنار می کشند،افزود: تیم های لیگ یک پیش از آغاز برگزاری مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با شرکت تیم های لیگ برتری باید هشت بازی دیگر انجام دهند و این مساله دلیل اصلی آن ها برای کناره گیری از این لیگ است.
وی افزود: البته در فصل گذشته برای جلوگیری از این موضوع برای تیم ها جرایم و اجباری در نظر گرفتیم از این رو تیم های کمتری از این جام کناره گیری کردند.
رییس سازمان لیگ با بیان اینکه این سازمان تنها به دنبال اجبار و یا جرایم نیست تصریح کرد: هم اکنون درحال ساماندهی لیگ های مختلف از جمله لیگ های رده سنی هستیم و به طور حتم درسال آینده و سال های بعد با تکمیل شدن ساماندهی لیگ های مختلف دیگر با مشکلات این چنینی روبه رو نخواهیم شد.
تاج در ادامه و در پاسخ به این سووال که آیا با مسوولان استان خوزستان برای برگزاری دیدار نهایی جام حذفی در خرمشهر هماهنگی های لازم به عمل آمده است، تصریح کرد: جام حذفی فوتبال کشور به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر با این نام برگزار می شود و درهمین ارتباط با مسوولان استانی به منظور برگزاری هرچه بهتر دیدار نهایی این رقابت ها توافق هایی صورت گرفته است و به طور حتم این دیدار با بهترین کیفیت و دربهترین شرایط در این شهر برگزار خواهد شد.
رییس سازمان لیگ با اشاره به اینکه هم اکنون 80 تیم درلیگ های مختلف شرکت دارند به یک گروهی شدن لیگ یک اشاره کرد و افزود:تمام تلاش ما این است که لیگ یک را به لیگ برتر نزدیک کنیم ما نمی خواهیم لیگ یک به لیگ پایین تر که آماتور است نزدیک شود برهمین اساس در سال جاری و برای نخستین بار این لیگ در یک گروه برگزار می شود و باید بگویم کار سختی را پیش رو داریم.
وی در ادامه و درباره پیشنهاد میهمان شدن تیم های لیگ برتری در برابر تیم های دسته پایین تر در مرحله یک شانزدهم نهایی گفت: باید این موضوع را در هیات رییسه مطرح و در صورت موافقت با آن در آیین نامه مسابقات آورده شود تا این عمل به قانون تبدیل شود تا مشکلی پیش نیاید.
تاج درباره انتشار دستمزد بازیکنان وکادر فنی از سوی سازمان لیگ گفت: می دانستیم افشای قراردادها از سوی سازمان لیگ برای ما هزینه خواهد داشت ولی از آنجا که این موضوع به سود جامعه فوتبال بود با انتشار آن موافقت کردیم.
وی با گلایه از هجمه هایی که دراین مدت علیه سازمان لیگ شکل گرفت، اظهار داشت: سال گذشته باشگاه ها طبق قانون اقدام به انتشار رقم قرارداد بازیکنان کردند اما این قدر سر و صدا ایجاد نکرد با اینهمه هزینه این کار را خواهیم داد تا از حرف و حدیث های بدون سند درباره فوتبال و فساد در آن کم شود.
به گفته وی، رقم قراردادها با استناد به قانون فیفا انتشار پیدا کرده است و مشکلی ندارد.
وی تاکید کرد: درفصل جاری سقفی برای پرداخت قراردادها نداریم و تیم ها هرچقدر که می خواهند به بازیکنان و کادرفنی می توانند بدهند اما معتقدیم باید راستش را به مردم بگویند.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان