۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۱۰ میلیون ریال زکات فطره بخش آوج جمع آوری شد
کد خبر: ۹۶۱۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آوج:

۱۱۰ میلیون ریال زکات فطره بخش آوج جمع آوری شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آوج از جمع آوری ۱۱۰ میلیون ریال زکات فطره در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

۱۱۰ میلیون ریال زکات فطره بخش آوج جمع آوری شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، کریم کشاورز سیاهپوش با اعلام این خبر گفت: امسال نیز پایگاه‌های کمیته امداد در میعادگاه‌های نماز عید سعید فطر در مناطق مختلف شهرستان شامل شهر و روستا مستقر شده و زکات فطریه مرم را جمع‌آوری کردند.
وی در ادامه افزود: در روز عید سعید فطر و بعد از آن زکات فطریه جمع آوری شده از سطح شهر آوج و روستاهای آن به مبلغ 110میلیون ریال بود.
کشاورز سیاهپوش خاطر نشان کرد: مبالغ جمع‌ آوری شده در مسیر کمک به افراد مستمند و نیازمند در سطح شهر و روستاها به کار گرفته شده است که در راستای مصرف هزینه ها ، امام جمعه شهر آوج نیز بر آن نظارت خواهد داشت.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آوج با تاکید بر اینکه از مبالغ جمع آوری شده خوراک و پوشاک برای نیازمندان تهیه شده است عنوان کرد: تامین مایحتاج خانواده ها از اولویت های موارد مصرف زکات است که از سوی نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به انجام آن اقدام شده است.
کریم کشاورز سیاهپوش با بیان اینکه کفاره جمع آوری شده نیز به مبلغ 12 میلیون ریال بوده است گفت: با توجه به اینکه موارد مصرف کفاره به نان تعلق می گیرد لذا با همکاری بعمل آمده با نانوایی ها ، قرارداد خرید نان و توزیع آن بین نیازمندان بسته شده است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان