۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین چراغ های راهنمایی هوشمند با عملکرد جدید برای اولین بار در کشور
کد خبر: ۹۵۹۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین خبر داد:

چراغ های راهنمایی هوشمند با عملکرد جدید برای اولین بار در کشور

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین از راه اندازی چراغ های راهنمایی هوشمند با عملکرد جدید برای اولین بار در کشور، در استان قزوین خبر داد.

چراغ های راهنمایی هوشمند با عملکرد جدید برای اولین بار در کشور
به گزارش سرویس خبرنگار صبح قزوین ، سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین، در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای بهره گیری از شیوه های نوین در ساماندهی و تسهیل در عبور و مرور، برای اولین بار در کشور در تقاطع عمران شهرستان قزوین چراغ های راهنمایی هوشمند با عملکرد جدید راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه پلیس راهور استان به منظور ارتقا وضعیت عبور و مرور و بهره گیری از دانش روز در کنترل و هدایت ترافیک با همکاری سایر دستگاه ها برنامه های گسترده ای در نظر داشته و اجرا خواهد کرد، گفت: این روش که به منظور کاهش زمان تاخیر اجرا می شود، در ابتدای فاز سبز چراغ زرد همزمان با چراغ قرمز به مدت سه ثانیه روشن می شود تا به رانندگانی که در پشت چراغ قرمز در انتظار تغییر رنگ و حرکت هستند نشان دهد که چراغ ها در حال تغییر رنگ به سبز می باشد، این حالت به رانندگان وسایل نقلیه داری گیربگس دستی کمک می کند که برای تغییر دنده فرصت کافی داشته باشند.
وی در پایان اذعان کرد: این تغییر وضعیت در عملکرد چراغ های راهنمایی براساس ماده 22 صورتجلسه شماره 117 شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور انجام و اجرا شده است.


انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان