۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اعزام ۲۷ هزار زائر ایرانی به عتبات در ایام عرفه تا عید غدیر/ افزایش ۸ درصدی هزینه اعزام
کد خبر: ۹۵۹۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد:

اعزام ۲۷ هزار زائر ایرانی به عتبات در ایام عرفه تا عید غدیر/ افزایش ۸ درصدی هزینه اعزام

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از اعزام ۲۷ هزار زائر ایرانی به عتبات در ایام عرفه تا عید غدیر خبر داد و گفت: هزینه اعزام به عتبات در این ایام خاص، ۸ درصد افزایش می‌یابد.

 اعزام ۲۷ هزار زائر ایرانی به عتبات در ایام عرفه تا عید غدیر/ افزایش ۸ درصدی هزینه اعزام
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، محسن نظافتی از اقدامات سازمان حج و زیارت برای اعزام زائران به عتبات در ایام عرفه و عید غدیر خبر داد و گفت: هم اکنون متقاضیان در سامانه ثبت‌نام کردند،‌ قرعه کشی انجام شده و ثبت‌نام در کاروان‌های هوایی و زمینی نیز به پایان رسیده است.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت ادامه داد: در ایام عرفه تا عید غدیر حدوداً روزی ۲ هزار و ۷۰۰ زائر به عتبات اعزام می‌شوند که با احتساب میانگین دوره ۱۰ روزه تقریباً در کل این ایام 27 هزار زائر ایرانی در عتبات حضور دارند.

وی تصریح کرد: طبق آیین‌نامه سازمان حج هزینه اعزام به عتبات در ایام خاص 8 درصد افزایش پیدا می‌کند و به همین میزان در ایام خلوت کاهش پیدا می‌کند.

نظافتی ادامه داد: از آنجایی که ایام عرفه تا عید غدیر جزء ایام خاص محسوب می‌شود هزینه اعزام به عتبات در این ایام به دلیل افزایش قیمت برخی از خدمات در عراق 8 درصد افزایش پیدا می‌کند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت افزود: امسال اکثر کسانی که تقاضای اعزام به عتبات در ایام عرفه تا عید غدیر را داشتند جذب شدند و ما ظرفیت اعزام را تا 50 درصد افزایش داریم و هم اکنون مشکل خاصی برای اعزام زائران نداریم.


انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان