۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اعلام اسامی ۱۶۸ هزار پذیرفته شده دوره کاردانی فنی+ شرایط ثبت‌نام
کد خبر: ۹۵۸۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

توکلی خبر داد:

اعلام اسامی ۱۶۸ هزار پذیرفته شده دوره کاردانی فنی+ شرایط ثبت‌نام

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: فهرست اسامی ۱۶۸ هزار و ۶۰۶ نفر پذیرفته شده آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای امروز اعلام می‌شود.

اعلام اسامی ۱۶۸ هزار پذیرفته شده دوره کاردانی فنی+ شرایط ثبت‌نام
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، حسین توکلی اظهار داشت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی تعداد 160 هزار و 606 نفر پذیرفته شده نهایی آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 94 امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
وی افزود: از تعداد 168 هزار و 606 پذیرفته‌شده نهایی 36.3 درصد زن و 63.97 درصد مرد هستند.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که فهرست اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شده نهایی هر یک از رشته‌های تحصیلی اعلام می‌شود ضمن توجه به شرایط اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی آنها بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و مؤسسه محل قبولی مراجعه کنند.
توکلی تصریح کرد: در صورتی که دانشگاه و مؤسسه محل قبول تاریخ مشخصی را برای ثبت‌نام ارائه نکرده باشد، پذیرفته‌شدگان با در دست داشتن مدارک لازم در یکی از روزهای شنبه 28 شهریور، یک شنبه 29 شهریور و دوشنبه 30 شهریور 94 به موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان