۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برای اسکان دستفروشان فکر اساسی کنید
کد خبر: ۹۵۷۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

درخواست مردم شهر الوند از مدیریت شهری؛

برای اسکان دستفروشان فکر اساسی کنید

تاکنون شهرداری چند مکان برای اسکان و نظم دستفروشان در نظر گرفته شده است که دو مورد آن به بازار مبل و دیگری به انباری متروکه تبدیل شده است.

 برای اسکان دستفروشان فکر اساسی کنید
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، یکی از مشکلاتی که مردم شهر الوند مدت زیادی است با آن دست و پنجه نرم می‌کنند وجود دستفروشان سیار در سطح شهر می‌باشد.
این دستفروشان در ساعات اولیه صبح و در ساعات ظهر با صدای بلندگوهای خود اقدام به دستفروشی می‌کنند که موجبات سلب آسایش مردم را فراهم کرده‌اند و بارها شاهد درگیری فیزیکی، ضرب و شتم دستفروشان و مردم بوده‌ایم.
همچنین کسبه‌ها و ساکنین خیابان امام خمینی(ره) آرزوی داشتن خیابانی آرام و عاری از هرگونه آلودگی صوتی را دارند.
این در حالی است که وجود دستفروشان سیار در ساعت غروب به خصوص در ورودی خیابان امام خمینی(ره) باعث ایجاد مشکلات برای رانندگان تاکسی و مردم که با قصد تردد با خودروی شخصی خود را دارند، شده است.
خیابان امام خمینی(ره) در خلوت‌ترین زمان خود

نکته بسیار جالب و حایز اهمیت اینجاست که دستفروشان پس از شنیدن تذکرات پلیس سد معبر و راهور اقدام به فرار به کوچه‌های منتهی به اطراف خیابان امام خمینی(ره) می‌کنند و پس از دور شدن پلیس راهور اقدام به آلودگی صوتی بسیار شدید می‌کنند که موجب ناراحتی سالخوردگان، دانش آموزان و دانشجویان و افرادی که خسته از سرکار برگشته‌اند، می‌شوند.
تاکنون شهرداری چند مکان برای اسکان و نظم دستفروشان در نظر گرفته است که دو مورد آن به بازار مبل و دیگری به انباری متروکه تبدیل شده است.
مکان دیگری که برای دستفروشان در نظر گرفته شده جایی به نام یکشنبه بازار است که آنجا هم به نوبه خود دارای مشکلاتی اعم از نبود برق و سرویس بهداشتی و خاکی بودن منطقه مذکور اشاره کرد.


یکی دیگر از مکان‌های فوق العاده شلوغ در شهر الوند، خیابان یادگار امام خمینی(ره) است که یکی از خیابان‌های فرعی خیابان امام خمینی(ره) می‌باشد که در ساعات اولیه شب شاهد ترافیک سنگین خودروهاست.
حال نکته اینجاست که در بین اختلافات بین دستفروشان و شهرداری، فقط مردم هستند که در این بین دچار آسیب می‌شوند؛ زیرا دستفروشان از ساعت 8 صبح تا 10 شب با صدای بسیار زیاد بلندگو اقدام به فروش وسیله می‌کنند.
درخواست مردم شهر الوند رسیدگی مدیریت شهری به اسکان دستفروشان است تا سلامت مردم دچار مخاطره نشود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

حمید / ۲۲ شهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

اقا خداخیرتون بده که این خبروکارکردید. شهرداری بایدیه فکری به حال دستفروشا کنه. بالاخره اونام میخوان نون دربیارن
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان