۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین آمادگی ۷۰ درصدی کاراته کاران قزوینی/ کادر فنی از اعزام به مسابقات غرب آسیا جا ماند
کد خبر: ۹۵۷۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر هیئت کاراته استان قزوین خبر داد:

آمادگی ۷۰ درصدی کاراته کاران قزوینی/ کادر فنی از اعزام به مسابقات غرب آسیا جا ماند

دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: به طور میانگین ورزشکاران این دوره بیش از ۷۰ درصد آمادگی لازم را دارند. کادر فنی به دلیل عدم صدور روادید موفق به اعزام به این دوره از مسابقات نشد.

آمادگی ۷۰ درصدی کاراته کاران قزوینی/ کادر فنی از اعزام به مسابقات غرب آسیا جا ماند
حمیدرضا داوری، دبیر هیئت کاراته استان قزوین در خصوص اعزام تیم منتخب کاراته استان در رقابت های قهرمانی غرب آسیا در مصاحبه با خبرنگار ورزشی صبح قزوین اظهار داشت: 9 نفر از ورزشکاران مرد استان قزوین در رده سنی بزرگسالان به این مسابقات اعزام شدند.
وی ادامه داد: این مسابقات از امروز آغاز و تا روز چهارشنبه به میزبانی کشور امارات ادامه خواهد داشت.
دبیر هیئت کاراته استان قزوین در مورد افتخارات این تیم توضیح داد: این تیم از سال 88 تا به امروز عناوین متعددی در بخش های انفرادی و تیمی در سطح ملی و بین المللی کسب کرده ولی اولین بار است که به صورت تیم واحد به مسابقات رسمی در خارج کشور اعزام می شود.
وی در پاسخ به میزان آمادگی ورزشکاران این دوره از مسابقات تشریح کرد: با توجه به فراهم شدن مقدمات اعزام در لحظات آخر، موفق به برگزاری اردوهای طولانی مدت نشدیم اما به طور میانگین ورزشکاران این دوره بیش از 70 درصد آمادگی لازم را دارند. امیدوار هستیم با تکیه بر سوابق قهرمانی و تجربه بالای ورزشکاران به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.
سرپرست تیم کاراته اعزامی به مسابقات قهرمانی غرب آسیا تشریح کرد: کادر فنی به دلیل عدم صدور روادید موفق به اعزام به این دوره از مسابقات نشد. نمایندگان دیگری از ایران نیز اعزام شده اند که در بین آن ها مربیان طراز اول نیز حضور دارند. در حال رایزنی هستیم تا از حضور یکی از این عزیزان در کنار این تیم بهره ببریم.
وی اضافه کرد: به طور مرتب بصورت تلفنی با ورزشکاران در تماس هستیم تا این موضوع سبب تضعیف روحیه آن ها نشود و حضور بازیکنان حرفه ای نیز در تیم، این امر را کاهش خواهد داد.
داوری در خصوص همکاری مسئولین استانی با این امر اذعان داشت: هرچند که تیم با نواقص بسیاری در این مسابقات حضور پیدا کرد اما اگر زحمات آقای مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و همچنین پیگیری های آقای محمدصادق بابائی، ریاست هیئت کاراته استان نبود، همین اعزام ناقص نیز انجام نمی شد.
وی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان هرچیزی که در بضاعت و توان خود داشتند انجام دادند.

اسامی تیم منتخب کاراته اعزامی در رقابت های قهرمانی غرب آسیا
تیم انفرادی:
سید امیر حسین موسوی پور    در وزن  67-
میثم رشوند                       در وزن  75-
بهمن عسگری                   در وزن  84-
سید مهدی موسوی پور         در وزن  84+

کمیته تیمی:
بهمن عسگری
سجاد گنج زاده
سید امیرحسین موسوی پور
سید مهدی موسوی پور
مجید حسن نیای
افشین حاجی زاده
محمد ذوالقدر
میثم رشوند
حمیدرضا مقدم


انتهای پیام/7008



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان